Iza er også ret optaget af at: "Far har en tissemand og mor har en tissekone", som hun siger - "far er en dreng og mor er en pige" og det samme siger hun og hende selv og lillebror. En morgen kom Martin ud fra badet og hun pegede på den og sagde: "Se lige der - en tissemand" - og jeg fnes i mit stille indre helt ustyrligt. 
Hun kommer også altid brasende ud på toilettet og skal stå bagved og se hvad jeg laver, når jeg sidder der. Hun er helt ivrig: "Må jeg se mor, -har du lavet lort? neeejjjj se der mor, du er dygtig" - ha ha ha ha det kan altså være ret grænseoverskridende. Martin vil af den grund ikke have hende med på toilettet, så det har hun bare accepteret og kommer aldrig ud til ham.
Klock - det er sjældent man hører om en mand, der sidder ned og tisser, men det har jeg også her....han bliver ofte mobbet med det af vennerne. Men jeg er superglad for det, for toiletbrættet er altid nede og der er ikke tis-strinter ud over det hele, så rengøringen er ikke ulækker omkring toilettet. Skønt
Nå, det tog lige en anden drejning ha ha.
Anmeld