At kigge på fars tisseleif!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.972 visninger
18 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

Anonym trådstarter

Ved da godt at det måske er en meget naturlig ting at undersøge forskellen på x og y menneskene men damen er MEGET nys.... Vi låser aldrig vores toiletdør og når så daddy (eller jeg for den sags skyld) er på den store potte kommer hun altid brasende... Fair nok, der rører os som ikke, men når han så står og urinere så er hu jo snart ved at falde forover for at se hvad han nu laver med den der tingest som hænger ud af buksen... Og hvis han går rundt i huset kan hun godt finde på at gå hen og lige nappe engang i hans diller, og det samme sker hvis han sidder i bokseshorts i sofaen...

Er det normalt at være så nys???

Ano -da far er lidt flov...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

BK

Det var faktisk et godt spørgsmål... Her sidder farmand ned og tisser, så tror ikke vores datter som sådan har registreret forskellen... Jo hun har da set den når han har været i bad... Men nej ellers ikke...

Anmeld

9. januar 2010

Lise

Tror det er helt normalt. Mine forældre har bildt mig ind at jeg som 2½ årig var med min far på toilettet på en færge, hvor jeg stod og greb ud efter de fremmedes mænds... 

Anmeld

9. januar 2010

ka li ja

hahaha det ville jeg nu ikke være nervøs for. men vi er nok også temmelige åbne i vores familie

jeg har da allerede været ved at fortælle min på 5 om menstruation, fordi han så at jeg havde lavet "blod-pølser" hihi

arthur har også til stået og peget op på min tisser når vi har været i bad. og snakker meget om tissemænd og koner

det kommer nok an på hvor sart man er. men jeg ville ikke skjule noget. det er jo helt naturligt

Anmeld

9. januar 2010

Mikkelmusen

Filuca har også for nylig opdaget at der ikke kun var en numse. Den ene dag da manden skiftede hende, satte hun sig op inden hun fik ble på, og "klappede" på tissekonen, og råbte "MOR, kom og se... Mor kom og se" Og da jeg kom ind sad hun og klappede på den og sagde "se mor, ha ha ha" ..
Og så måtte vi jo forklare hende at det er tissekone, og at det er den man tisser med. Hun er svært begejstret for at kigge og røre og vaske sig selv der.

Hun kigger også meget når vi andre tisser, og er også ved at vælte når hun forsøger at kigge på far når han tisser

Anmeld

9. januar 2010

Tikki

Iza er også ret optaget af at: "Far har en tissemand og mor har en tissekone", som hun siger - "far er en dreng og mor er en pige" og det samme siger hun og hende selv og lillebror. En morgen kom Martin ud fra badet og hun pegede på den og sagde: "Se lige der - en tissemand" - og jeg fnes i mit stille indre helt ustyrligt.

Hun kommer også altid brasende ud på toilettet og skal stå bagved og se hvad jeg laver, når jeg sidder der. Hun er helt ivrig: "Må jeg se mor, -har du lavet lort? neeejjjj se der mor, du er dygtig" -  ha ha ha ha det kan altså være ret grænseoverskridende. Martin vil af den grund ikke have hende med på toilettet, så det har hun bare accepteret og kommer aldrig ud til ham.

Klock - det er sjældent man hører om en mand, der sidder ned og tisser, men det har jeg også her....han bliver ofte mobbet med det af vennerne. Men jeg er superglad for det, for toiletbrættet er altid nede og der er ikke tis-strinter ud over det hele, så rengøringen er ikke ulækker omkring toilettet. Skønt  Nå, det tog lige en anden drejning ha ha.

Anmeld

9. januar 2010

Louise mortil4

Jeanette skriver:

Iza er også ret optaget af at: "Far har en tissemand og mor har en tissekone", som hun siger - "far er en dreng og mor er en pige" og det samme siger hun og hende selv og lillebror. En morgen kom Martin ud fra badet og hun pegede på den og sagde: "Se lige der - en tissemand" - og jeg fnes i mit stille indre helt ustyrligt.

Hun kommer også altid brasende ud på toilettet og skal stå bagved og se hvad jeg laver, når jeg sidder der. Hun er helt ivrig: "Må jeg se mor, -har du lavet lort? neeejjjj se der mor, du er dygtig" -  ha ha ha ha det kan altså være ret grænseoverskridende. Martin vil af den grund ikke have hende med på toilettet, så det har hun bare accepteret og kommer aldrig ud til ham.

Klock - det er sjældent man hører om en mand, der sidder ned og tisser, men det har jeg også her....han bliver ofte mobbet med det af vennerne. Men jeg er superglad for det, for toiletbrættet er altid nede og der er ikke tis-strinter ud over det hele, så rengøringen er ikke ulækker omkring toilettet. Skønt  Nå, det tog lige en anden drejning ha ha.

alle vores 3 er også meget optaget af at mor er en pige og far en dreng. Freja der er i BH er også en del optaget af at drenge ser anderledes end piger og at de har en tissemand. Vores badeværelse er ikke så stor, så der er ikke rigtig plads til at de kommer rendene, for vi kan ikke nøjes med 1 men der kommer somregl 3 stk rendene også er det altså lige til at få kloustrofobi over, så de får som regl besked på at fise ud igen.

Manden her hjemme sidder for det meste også ned og ja det er super dejligt at brættet er slået ned og der ingen strænten er rundt omkring WCet især fordi det for det meste er mig der gør badeværelset rent

Anmeld

9. januar 2010

Helle30

Sofie er mest optaget af, om vi tisser på toilet eller ej. Ikke så meget hvad vi gør det med. Hun kommer ofte med, når én af os går derud. Vi spørger hende jo indimellem om, om hun skal tisse på toilet, så det spørger hun også os om, selvom hun udmærket kan se, det er det, vi er i gang med. Tror ikke hun har bemærket forskellen på urineringsagregaterne.

- Helle - nu på vej tidligt i seng

Anmeld

10. januar 2010

Monica

Jeanette skriver:

Samme som her... Far, Gustav og Tobias har en tissemand og mor har en tisseko Det er meget sjovt... Han er fuldstændig klar over at han er en dreng og jeg er en pige...

Anmeld

10. januar 2010

Nadi

Jeg tror altså også det er helt normal, og begynder man først at gøre det til noget pinligt eller forbudt så bliver det først rigtig spændende.

Oliver har også udsat sin fars for de samme ting, men nu er han mest interesseret i sin egen. Tilgengæld synes han mine bryster er vældig spændende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.