Hvad ville I gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Maiken85

Anonym skriver:

Hej
Jamen i misforstår mig lidt/dømmer mig lidt.. Jeg vil jo helst have vi kunne arrange festen sammen og vi kunne få en hyggelig dag.. men nu har han bare sat sig meget på tværs ang. ALT, så jeg er begyndt at planlægge festen selv fordi jeg ikke orker at diskutere med ham.. Fx hvis vi kan få 3 retters menu udefra til 1100kr til 11prs (fordi han ik vil ha flere med :s, jeg ville ha vi skulle være 18), så sætter han sig på tværs og vil lave maden selv for at spare - og det kan jo slet ikk svare sig.. Så det er ikke fordi jeg kræver en dyr fest overhovedet.

Han er desuden typen at hvis jeg siger noget til ham, så lukker han af... Så vi har et kommunikatonsproblem og det er pisse ærgeligt og opslidende.. og synd for vores barn...

Men.. jeg har lige læsset af med alt hvad jeg har på hjertet til ham - på sms - og det tog han godt imod, så jeg er lettet nu..

hold da op hvor synes jeg du har det "nemt" i forhold til mig

Min søn skal døbes den 4.april, vi skal være 44 til dåben og festen og det er kun min familie

faderen til mit barn er mine forældres nabo "dreng".. og forholdet til ham og hans forældre er ikk så godt som det plejer at være... han vil ikk se malik før han 100%sikker på at han er hans... så ved slet ikke om vi når at få fastlagt om det er ham der er far før dåben... skrev i papirerne til statsamtet at der var to mulige fædre, hvoraf den ene var "naboen" og den anden var en som sprang på mig mens jeg sov til en fest, men som fik et par lussinger og "blev kastet af", det blev kun til "ind-ud-og-af-i-en-helvedes-fart", hvis du forstår, men det kan man jo også blive gravid af... men nu efter han er født kan jeg udmærket se at det er naboen som er far.. men hva hjælper det når jeg ikk engang kan få mig til aflevere en indbydelse til dem, for ham og hans forældre vil jo sikkert ikk møde op før de har fået bevis på at Malik er hans sønm og deres barnebarn...

og jeg betaler hele festen selv, har fundet en ny dåbskjole på nettet til 750, har lejet en dame til at stå i køkkenet til 1000kr, et forsamlingshus til 1600kr, maden laver vi selv, min onkel er jæger så han har skudt 4 rådyr til mig til 500 pr stk og 15 fasaner til 15 pr stk, har købt vin men mangler stadig en smule øl og en masse sodavand, pynt og tilbehør til maden, så pyyyh jeg er satme glad for at jeg har sparet op...

glææææder mig til det hele er overstået...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.