Milla-Victoria's mor skriver:
Hejsa
Nu står jeg ikke helt i samme situation. Min datters far, ønsker intet at have med os at gøre. Og hans familie har kendskab til os, men ønsker stadig ingen kontakt til vores datter. Hvilket jeg jo så har affundet mig med!!
Men hvis jeg stod i din situation, var jeg slet ikke i tvivl om hvad jeg ville gøre!! Først og fremmest stod det klart for mig at min datter skulle have et af hans efternavne/mellemnavne!! Hun skal da klart have noget fra ham af.
Jeg havde sågar undersøgt om han kunne tænke sig at nogen i hans familie ville stå fadder!!
Ang. festen.... Vi holdte barnedåb for 25 mennesker, og jeg gav max 3500 for ALT.... kjole, leje af lokale, maden (bestilt udefra), drikkelse, kager, dessert... virkeligt ALT! Så det kan gøres ret billigt.
Og selvfølgelig skulle faderen, og hans familie med. Vi har været 2 om at lave hende, så hun er jo ikke kun "min", han har da lige så meget ret til hende som jer!! Desuden er det en dag, hun vil kigge tilbage på, og undre sig over hvorfor far, farmor, farfar osv. ikke var med!!
Nu er vi alle så forskellige, og har hver vores mening på dette punkt. Men jeg havde ikke tøvet et sekund, og havde helt sikkert inviteret dem.
Tænk på hvordan du havde haft det hvis han havde gjort det samme mod dig!!!
Håber du finder den rigtige løsning der passer til dig!!
Knus Pernille 
Jeg synes du går lidt over gevind her... selvfølgelig skal vores søn se sin far + fars familie. Det her handler udelukkende om de skal med til festen eller ej. Kirken skal de self med til og faderens 2 søskende skal stå faddere..
jeg får den fulde forældremyndighed, så jeg kan i princippet bestemme navnet. Han så gerne vi brugte mit mellemnavn og hans efternavn.. Nej tak! Det handler ikke om at han ikke må få et navn fra sin far, men nu ville det bare ikke passe sammen hvis vi kombinerede det, da begge vores efternavne ender på "sen".. Barnet kan så selv vælge hans efternavn til/istedet senere.. Jeg fatter ikk hvorfor det er så vigtigt han får et navn fra sin far :s.. det handler jo ik om at føre et navn videre, da hans forældre ikke er gift og derfor har 2 forskellige efternavn, hvor han så hedder begge..