lillemunk skriver:
Jeg føler og tror meget at det er pædagogerne der har en meget stor del af skylden..... i vores SFO er de virkelig dovne.
Ja de er kun 6 år... og ja de kan selv... men tænker slet ikke så langt.
jeg har haft utallige samtaler med børnehaven, skole og sfo fordi jeg tit møder min datter uden jakke eller jakken åben.... har skældt og meldt ud og til ingen nytte

Læste lige at den med bussen ikke var helt sandt.
Dit lille pus må jeg ha været kold i gemmen marv og ben... hvor har jeg ondt af hende... det pus... også i den her kulde... det er for galt. 
Ja det må hun:0( og hun er bare den mindste lilel splejs, som ikke har noget fedt på kroppen til at holde på varmen.
Det er længe siden jeg har grædt og grædt så meget. Kunne slet ikke holde op, hulkede faktisk helt.
Blev så chokket over at nogle kunne være så "ligeglad" med min datter........... tuder sjældent og hidser mig sjældent op, men det var bare for meget.
Er ellers så glad for SFO'en og skolen, og har netop valgt den da de ellers lægger stor vægt på de ting, som så er gået galt idag. Det var bare så skuffende............. og så har jeg det jo også sådan, så er det jo ikke det værd at betale for en privatskole................
Øvbø, men som min mor sagde: Kære skat, det er i sådanne situationer man mærker man er blevet voksen og forældre. Der er kampe man kommer til at tage, nogle mere ubehagelige end andre.
Og uhh hvor har hun ret.......
Anmeld