Er helt ødelagt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Uha, sagen er lige bleet en smule forværret.........

Da jeg putter Asta står vi lidt og snakker stille og roligt, og jeg sprøger stille og roligt lidt mere indtil hvordan de er kommet afsted, hvem der har hjulpet og sådan.

Så siger min lille skat: Mor jeg har ikke sagt hele sandhede, Vi er gået hele vejen, vi er ikke kørt med bus.

Mit hjerte stoppede, det er en gå tur på over 30 minutter..........

Jeg blev så ked igen, og endnu mere ked af at jeg var kommet til at vise hende at jeg var sur og chokket til at starte på, og at hun så havde løjet fordi hun var bange for jeg havde skældt hende ud:0(

Åhh så har haft en laang snak om hun altid kan fortælle sanheden. Av det gjorde ondt.

Nu er der skrevet en masse ned, og så skal jeg have en samtale med lederen af SFO på mandag.

Kæmpe knus

Jamen hvad fanden sker der mand!!!!!! ARGH. En seriøs snak skal der til i hvertfald. Det må aldrig ske igen!!!...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

lillemunk

Jeg syntes du har ret nogle burde da opdagede at pigen var klædt i ingenting.... DEN STAKKEL, UHA HUN HAR VÆRET KOLD
Men det sker og sker ofte.
Fik min datter hjem fra skole med sjask våde strømper pga gangene på skole var fyldt med sne og sjap.
Hendes små fødder var så kolde og røde...
I vores SFO må ungerne selv klare den... og jeg kan råbe og skrige lige så meget jeg vil.... får bare fortalt at hun er 6 år og kan selv.

Anmeld

8. januar 2010

Valle81

lillemunk skriver:

Jeg syntes du har ret nogle burde da opdagede at pigen var klædt i ingenting.... DEN STAKKEL, UHA HUN HAR VÆRET KOLD
Men det sker og sker ofte.
Fik min datter hjem fra skole med sjask våde strømper pga gangene på skole var fyldt med sne og sjap.
Hendes små fødder var så kolde og røde...
I vores SFO må ungerne selv klare den... og jeg kan råbe og skrige lige så meget jeg vil.... får bare fortalt at hun er 6 år og kan selv.

Jamen hvad er det der sker.

De er 6 år gamle, de er BØRN med tanker alle andre steder.

De har traavlt, skal ikke gå glip af noget, og tænker jo ikke lige så langt.

Jeg er sikker på at min datter har hørt at de skulle gøre sig klar til at skulle afsted, men hvordan, skulle de i en en bil, med bus, gå eller hvad.........

Ej det er helt forkasteligt.

Våde strømper fordi gulvet er vådt, selv klare det. Ej ej ej ej, det er fandme for galt!!!!

Christina

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

Valle81 skriver:

Jamen hvad er det der sker.

De er 6 år gamle, de er BØRN med tanker alle andre steder.

De har traavlt, skal ikke gå glip af noget, og tænker jo ikke lige så langt.

Jeg er sikker på at min datter har hørt at de skulle gøre sig klar til at skulle afsted, men hvordan, skulle de i en en bil, med bus, gå eller hvad.........

Ej det er helt forkasteligt.

Våde strømper fordi gulvet er vådt, selv klare det. Ej ej ej ej, det er fandme for galt!!!!

Christina

Jeg føler og tror meget at det er pædagogerne der har en meget stor del af skylden..... i vores SFO er de virkelig dovne.
Ja de er kun 6 år... og ja de kan selv... men tænker slet ikke så langt.
jeg har haft utallige samtaler med børnehaven, skole og sfo fordi jeg tit møder min datter uden jakke eller jakken åben.... har skældt og meldt ud og til ingen nytte
Læste lige at den med bussen ikke var helt sandt.
Dit lille pus må jeg ha været kold i gemmen marv og ben... hvor har jeg ondt af hende... det pus... også i den her kulde... det er for galt.

Anmeld

8. januar 2010

Valle81

lillemunk skriver:

Jeg føler og tror meget at det er pædagogerne der har en meget stor del af skylden..... i vores SFO er de virkelig dovne.
Ja de er kun 6 år... og ja de kan selv... men tænker slet ikke så langt.
jeg har haft utallige samtaler med børnehaven, skole og sfo fordi jeg tit møder min datter uden jakke eller jakken åben.... har skældt og meldt ud og til ingen nytte
Læste lige at den med bussen ikke var helt sandt.
Dit lille pus må jeg ha været kold i gemmen marv og ben... hvor har jeg ondt af hende... det pus... også i den her kulde... det er for galt.

Ja det må hun:0( og hun er bare den mindste lilel splejs, som ikke har noget fedt på kroppen til at holde på varmen.

Det er længe siden jeg har grædt og grædt så meget. Kunne slet ikke holde op, hulkede faktisk helt.

Blev så chokket over at nogle kunne være så "ligeglad" med min datter........... tuder sjældent og hidser mig sjældent op, men det var bare for meget.

Er ellers så glad for SFO'en og skolen, og har netop valgt den da de ellers lægger stor vægt på de ting, som så er gået galt idag. Det var bare så skuffende............. og så har jeg det jo også sådan, så er det jo ikke det værd at betale for en privatskole................

Øvbø, men som min mor sagde: Kære skat, det er i sådanne situationer man mærker man er blevet voksen og forældre. Der er kampe man kommer til at tage, nogle mere ubehagelige end andre.

Og uhh hvor har hun ret.......

Anmeld

8. januar 2010

lillemunk

Valle81 skriver:

Ja det må hun:0( og hun er bare den mindste lilel splejs, som ikke har noget fedt på kroppen til at holde på varmen.

Det er længe siden jeg har grædt og grædt så meget. Kunne slet ikke holde op, hulkede faktisk helt.

Blev så chokket over at nogle kunne være så "ligeglad" med min datter........... tuder sjældent og hidser mig sjældent op, men det var bare for meget.

Er ellers så glad for SFO'en og skolen, og har netop valgt den da de ellers lægger stor vægt på de ting, som så er gået galt idag. Det var bare så skuffende............. og så har jeg det jo også sådan, så er det jo ikke det værd at betale for en privatskole................

Øvbø, men som min mor sagde: Kære skat, det er i sådanne situationer man mærker man er blevet voksen og forældre. Der er kampe man kommer til at tage, nogle mere ubehagelige end andre.

Og uhh hvor har hun ret.......

Ja man er mor når man reagere sådan og heldigvis at vi ikke bare tænker pyt pyt....
Er super glad for skolen men SFO tjaaa vi bruger den kun når vi ingen andre muligheder har ja og hvis pigerne selv vil derhen.

Min pige har haft det man kalder galoperende lungebetændelse.. fra hun var ½ år til hun var 4. som kommer fra det ene sekund til det andet... vi snakker blå læber og meget dårlig vejr trækning og babu babu også fra børnehaven.
. så jeg går meget op i at hun er klædt ordenlig på.
Vi har været indlagt utallige gange ja hele 19 gange.
SÅ påklædning er meget vigtigt for mig.
men trods dette ja så har de ansatte ikke sørget for hende.

Anmeld

9. januar 2010

Mumto3

Puha, jeg får det helt dårligt! Du må endelig skrive herind om hvordan det går med snakken med pædagogerne.

Anmeld

10. januar 2010

Valle81

Mumto3 skriver:

Puha, jeg får det helt dårligt! Du må endelig skrive herind om hvordan det går med snakken med pædagogerne.

Det lover jeg at jeg nok skal gøre:0)

Vi tager tidligt afsted i morgen, og håber jeg kan fange lederen af SFO'en ellers går vi ind til skoleinspektøren.

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.