Er helt ødelagt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2010

Valle81

Zafir skriver:

Urka... de forældre har sku også været smadret. hVis man vælger at holde fest med 30 børn, så havde jeg nok valgt mac'en eller noget at holde det på hehe

Så man kunne give ansvaret lidt fra sig

God pointe der:0)

Ja jeg havde altså også algt kun at holde for drengene så man var nede på omkring 15 børn.

Men nej det skal være stort og flot og intet skal mangle osv osv.

Jeg kalder det forældrefødselsdagkonkurrence:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

God pointe der:0)

Ja jeg havde altså også algt kun at holde for drengene så man var nede på omkring 15 børn.

Men nej det skal være stort og flot og intet skal mangle osv osv.

Jeg kalder det forældrefødselsdagkonkurrence:0)

Og så ender vi i amerika, hvor man skal lege omrejsende tivoli, klovne osv :-S

Jeg mener vi var 10-15 stykker til fødselsdag da jeg var barn, det var helt ok!!

Anmeld

8. januar 2010

RumlesMor

Synes bestemt heller ikke at det er i orden...!!

Var selv tosset da min svigermor havde hentet min datter i Børnehave onsdag og havde fundet hende på legepladsen UDEN hue - i minusgrader.

Hvor svært er det at spotte ét barn uden hue? Da svigermor havde spurgt hvorfor min datter ikke havde hue på, svarede en af pædagogerne at det havde hun (min datter) ikke lyst til?!

Nå, og siden hvornår er det blevet en 3 årigs valg??!

Tag dog ansvar!

Anmeld

8. januar 2010

Ina33

Jeg kan virkelig godt forstå din reaktion!!!!

I går da jeg hentede min søn i børnehaven (lige blevet 4 år), var de alle ude på legepladsen, han kom løbende grædende imod mig. Jeg spurgte selvfølgelig hvad der var galt, og han blev ved med at sige at han havde ondt i benet.

Jeg tog ham med ind, og jeg tror da pokker han havde ondt i benet, hans flyverdragt var smuttet op over støvlerne, og der var sne både i støvler og bukseben! Hans ben var ildrødt og iskoldt.

Jeg blev virkelig også helt ked af det, hvorfor tænker personalet ikke på lige at give dem stropperne nedenunder støvlerne? Sådan synes jeg faktisk tit det er i institutioner, måske pga mangel på tid, men det gør det bare stadig ikke i orden.

Hvis jeg var dig, tror jeg faktisk jeg ville nævne det for en pædagog, eller en anden voksen, som har været sammen med din datter. På den måde kan i måske også få afklaret hvad der er sket, og hvorfor hun ikke havde flyverdragten på.

Louise

Anmeld

8. januar 2010

Valle81

RumlesMor skriver:

Synes bestemt heller ikke at det er i orden...!!

Var selv tosset da min svigermor havde hentet min datter i Børnehave onsdag og havde fundet hende på legepladsen UDEN hue - i minusgrader.

Hvor svært er det at spotte ét barn uden hue? Da svigermor havde spurgt hvorfor min datter ikke havde hue på, svarede en af pædagogerne at det havde hun (min datter) ikke lyst til?!

Nå, og siden hvornår er det blevet en 3 årigs valg??!

Tag dog ansvar!

Ja tag dog ansvar...............

Super godt sagt:0)

Anmeld

8. januar 2010

Valle81

Loppe skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå din reaktion!!!!

I går da jeg hentede min søn i børnehaven (lige blevet 4 år), var de alle ude på legepladsen, han kom løbende grædende imod mig. Jeg spurgte selvfølgelig hvad der var galt, og han blev ved med at sige at han havde ondt i benet.

Jeg tog ham med ind, og jeg tror da pokker han havde ondt i benet, hans flyverdragt var smuttet op over støvlerne, og der var sne både i støvler og bukseben! Hans ben var ildrødt og iskoldt.

Jeg blev virkelig også helt ked af det, hvorfor tænker personalet ikke på lige at give dem stropperne nedenunder støvlerne? Sådan synes jeg faktisk tit det er i institutioner, måske pga mangel på tid, men det gør det bare stadig ikke i orden.

Hvis jeg var dig, tror jeg faktisk jeg ville nævne det for en pædagog, eller en anden voksen, som har været sammen med din datter. På den måde kan i måske også få afklaret hvad der er sket, og hvorfor hun ikke havde flyverdragten på.

Louise

Nåh, det var da godt nok synd for dit lille pus:0( Øv, det har været en kold fornøjelse................

Ja, det kan da godt være det er kaos inde i gardaroben, når alle børn skal ud, men når de så er kommet ud og børnene leger, så kan de jo godt lige gå og "justere" de sidste ting. Sørger for at stropper er under støvler, at alle har hat på osv osv:0)

Anmeld

8. januar 2010

MichellaMalou

jeg synes sgu heller ikk det kan være rigtigt.. hun kan sgu da blive mega syg.. hvis hun ikk allerede er blevet det.. og de der pædagoger må sgu da havde opdaget hun kun havde en trøje på

Anmeld

8. januar 2010

Lullaby

Jeg har lige været i bhklassen i dag. Og jeg sørgede for at ungerne havde varmt tøj på. Det var minusgrader idag. Selvfølelig skal de have flyverdragt på i sådan et vejr. Andet er da ikke acceptabelt. At mange af dem så slet ikke havde varmt tøj med, tja det er en anden sag

Anmeld

8. januar 2010

Valle81

MorpåSjælland skriver:

Jeg har lige været i bhklassen i dag. Og jeg sørgede for at ungerne havde varmt tøj på. Det var minusgrader idag. Selvfølelig skal de have flyverdragt på i sådan et vejr. Andet er da ikke acceptabelt. At mange af dem så slet ikke havde varmt tøj med, tja det er en anden sag

Nemlig, hvis det så var fordi de kunne sige at der ikek var noget til hende, men hun har bare næsten 2 af alting dernede:0)

Anmeld

8. januar 2010

Valle81

Zafir skriver:

Det er jo fuldstændig henivejret!!!!!!!! Jeg har kraftsdejsmer aldrig hørt noget lignene!!!: Jeg havde også flippet fuldsætndig ud og bedt om samtale og alt muligt andet. Det er sku for galt!!

Uha, sagen er lige bleet en smule forværret.........

Da jeg putter Asta står vi lidt og snakker stille og roligt, og jeg sprøger stille og roligt lidt mere indtil hvordan de er kommet afsted, hvem der har hjulpet og sådan.

Så siger min lille skat: Mor jeg har ikke sagt hele sandhede, Vi er gået hele vejen, vi er ikke kørt med bus.

Mit hjerte stoppede, det er en gå tur på over 30 minutter..........

Jeg blev så ked igen, og endnu mere ked af at jeg var kommet til at vise hende at jeg var sur og chokket til at starte på, og at hun så havde løjet fordi hun var bange for jeg havde skældt hende ud:0(

Åhh så har haft en laang snak om hun altid kan fortælle sanheden. Av det gjorde ondt.

Nu er der skrevet en masse ned, og så skal jeg have en samtale med lederen af SFO på mandag.

Kæmpe knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.