Er du enlig og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2010

Vial

Bell skriver:

NØJ det bliver hyggeligt. Glæder mig til at møde jer og se jeres maver ) Held og lykke med scanningen den 26. Karina, spændende om vi skal have omgang.

Ja, det bliver så spændende.

Jeg var ellers til lægen i dag på Riget, og han scannede mig. Han siger, da han scanner den ene, at han tror, at det er en dreng. Bliver helt glad, og da han tilføjer, at den nemlig har to hjernehalvdele og så griner. Så ved jeg, at det vist bare var en joke...ihhh...

Så må stadig vente til den 26. marts.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

CS

KaMa skriver:

Ja, det bliver så spændende.

Jeg var ellers til lægen i dag på Riget, og han scannede mig. Han siger, da han scanner den ene, at han tror, at det er en dreng. Bliver helt glad, og da han tilføjer, at den nemlig har to hjernehalvdele og så griner. Så ved jeg, at det vist bare var en joke...ihhh...

Så må stadig vente til den 26. marts.

Ej for pokke da, hvor træls var han lige den mand... Det er så spændende at se hvem de to er der gemmer sig i din mave

Anmeld

17. marts 2010

lillemunk

Smiler sikke en dejlig tråd og god ide.... Jeg vil smadder gerne deltag den 28.
Bor på Lolland men mon ikke min bil kan køre den vej
Hvis jeg har mulighed for at få barnepige til mine store piger, så deltager jeg gerne.
Hov jeg er med på pige holdet med 2 i maven.
knus fra Karin uge 28+1

Anmeld

17. marts 2010

Vial

lillemunk skriver:

Smiler sikke en dejlig tråd og god ide.... Jeg vil smadder gerne deltag den 28.
Bor på Lolland men mon ikke min bil kan køre den vej
Hvis jeg har mulighed for at få barnepige til mine store piger, så deltager jeg gerne.
Hov jeg er med på pige holdet med 2 i maven.
knus fra Karin uge 28+1

Fedt - håber, du kan komme. Kunne rigtig godt tænke mig at møde dig og din mave..

Anmeld

17. marts 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Fedt - håber, du kan komme. Kunne rigtig godt tænke mig at møde dig og din mave..

Smiler rigtig meget i lige måde

Anmeld

17. marts 2010

CS

lillemunk skriver:

Smiler rigtig meget i lige måde

Fantastisk Karin, du og de to piger i maven skal være så velkommen  Sender dig min add i din postbakke

Anmeld

18. marts 2010

lillemunk

ChristinaS skriver:

Fantastisk Karin, du og de to piger i maven skal være så velkommen  Sender dig min add i din postbakke

Takker den er modtaget
Har skud projekt barnepige til de store i gang

Anmeld

22. marts 2010

Chelle82

Hje allesammen :-)

Jeg har været lidt fraværende herinde, men er det stadig muligt at deltage d. 28?

Knus Michelle (19+2) :-)

Anmeld

24. marts 2010

CS

D'damer og strutmaver

Jeg glæder mig til at ses på søndag, er sikker på at det bliver super hyggeligt. Alle burde have modtaget min adresse og hvis ikke, så send mig gerne besked så sender jeg den fluks afsted.

Vi ses, ha det go så længe

Kh

Christina

Anmeld

25. marts 2010

Chelle82

Hej Christina :-)

Er det stadig muligt at deltage på søndag? Jeg hedder Michelle, er 27 år og gravid i 20. uge. Jeg ville rigtig gerne møde dig og de andre :-)

Mange hilsner Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.