Er du enlig og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2010

Vial

ChristinaS skriver:

Hej Karina,

Tillykke med maven, synes at kunne huske at der gemmer sig 2 mirakler i din mave?? 

Jeg har forslået at mødes den 28. marts kl 14 - ville du jave lyst til at komme med der ??

Hej og tak for invi  (og undskyld det sene svar). Så det på mobilen lige da du havde skrevet det, og kom helt væk fra det.

Godt tråden lige blev løftet.

Jeg vil rigtig gerne deltage d. 28. kl. 14.00. Til den tid ved jeg forhåbentlig også, hvad der gemmer sig i maven. Skal til kønsscanning d. 26. Er der bonus dvs både en lille søn og datter på vej, så giver jeg sgu en omgang

Hilsner fra Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2010

dorthemus

ChristinaS skriver:

Så synes jeg det kunne være interessant at lære dig at kende.

Jeg synes der er så mange tanker og ting der tumler rundt inde i hovedet, som jeg synes kunne være rart at dele med andre i samme situation.

Hvis du bor i København, kunne vi eventuel mødes og sludre.

Christina 11 + 4

Hej Christina

Fik anbefalet din tråd af KaMa og jeg deltager også meget gerne den 28. marts, selvom jeg ikke hører med til 3. kvartal 2010 da jeg har termin den 23. maj.

Men jeg er kommende enlig mor - selvvalgt - og er blevet insemineret med donorsæd og søger andre enlige der står med de samme problematikker som jeg selv.

Venter en pige

Anmeld

14. marts 2010

Vial

dorthemus skriver:

Hej Christina

Fik anbefalet din tråd af KaMa og jeg deltager også meget gerne den 28. marts, selvom jeg ikke hører med til 3. kvartal 2010 da jeg har termin den 23. maj.

Men jeg er kommende enlig mor - selvvalgt - og er blevet insemineret med donorsæd og søger andre enlige der står med de samme problematikker som jeg selv.

Venter en pige

Det bliver jo en ren pigeklub... spændende om jeg tilføjer noget maskulint modspil..

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Det bliver jo en ren pigeklub... spændende om jeg tilføjer noget maskulint modspil..

Ja men tøserne skal jo også ha kærester...og der kommer dine måske ind i billedet...med mindre der ligger TO PIGER derinde og hygger sig

Anmeld

14. marts 2010

Vial

dorthemus skriver:

Ja men tøserne skal jo også ha kærester...og der kommer dine måske ind i billedet...med mindre der ligger TO PIGER derinde og hygger sig

Ja, så skal de altså helt ikke blive kærester, hvis det er piger (så vil nogle måske anklage os for manglende faderroller...hmm).

Anmeld

14. marts 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, så skal de altså helt ikke blive kærester, hvis det er piger (så vil nogle måske anklage os for manglende faderroller...hmm).

Ihh så lige at jeg da vist har lovet mig væk til anden side den dag  Der er der Baby møde for os der har termin i maj...æv ville gerne begge dele.

Anmeld

15. marts 2010

CS

Bell skriver:

Hej Christina

Tillykke med at du også venter en dejlig prinsesse

Jeg er helt sikkert stadig frisk på at mødes, og datoen passer fint.

Må indrømme at jeg synes ventetiden er lang i øjeblikket, så det vil være dejligt at have nogle "medgravide" solosild at dele tankerne med. Graviditeten fylder stort set alt i bevidstheden og når man ikke har en partner at dele den med føles rugetiden virkelig lang, og tankerne kan rigtig få frit løb. Sådan har jeg det i hvert fald lige pt.

Er jo bare så SPÆNDT på at møde det lille livsstykke og overøse hende med alt min kærlighed.

Har i øvrigt ikke fået deltaget så meget herinde på baby.dk, men følger med hver dag, og læser med på sidelinjen

Jeg ser frem til at mødes og sludre.

Kh. Louise (er nu 27+2)

Hej Louise,

Har lige sendt dig en hilsen på Facebook  Glæder mig til at se dig den 28, det bliver så hyggeligt. Sender min add i en besked til dig, da jeg ikke har lyst til at lade den ligge til offentlig skue her

Christina

Anmeld

15. marts 2010

CS

KaMa skriver:

Hej og tak for invi  (og undskyld det sene svar). Så det på mobilen lige da du havde skrevet det, og kom helt væk fra det.

Godt tråden lige blev løftet.

Jeg vil rigtig gerne deltage d. 28. kl. 14.00. Til den tid ved jeg forhåbentlig også, hvad der gemmer sig i maven. Skal til kønsscanning d. 26. Er der bonus dvs både en lille søn og datter på vej, så giver jeg sgu en omgang

Hilsner fra Karina

Hej Karina,

Jamen jeg kender det alt for godt at tiden smutter og hukommelsen svigter Men dejligt du kan komme, så spændende at høre hvem der gemmer sig inde i maven!! Ja tænk hvis det bliver en ren pige gruppe haha fantastisk.

Jeg sender dig min add i et lille brev og så glæder jeg mig til at se dig inden længe.

Kh

Chrisitna

Anmeld

15. marts 2010

CS

dorthemus skriver:

Ihh så lige at jeg da vist har lovet mig væk til anden side den dag  Der er der Baby møde for os der har termin i maj...æv ville gerne begge dele.

Hej Dorthe,

Det kunne være så hyggeligt hvis du var med - selv om det ikke kan lade sig gøre den 28 er du altid velkommen. Er ganske sikker på at vi nok skal finde ud af at ses.

Kh

Christina

Anmeld

17. marts 2010

Bell

NØJ det bliver hyggeligt. Glæder mig til at møde jer og se jeres maver ) Held og lykke med scanningen den 26. Karina, spændende om vi skal have omgang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.