Er du enlig og gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.761 visninger
36 svar
0 synes godt om
8. januar 2010

CS

Så synes jeg det kunne være interessant at lære dig at kende.

Jeg synes der er så mange tanker og ting der tumler rundt inde i hovedet, som jeg synes kunne være rart at dele med andre i samme situation.

Hvis du bor i København, kunne vi eventuel mødes og sludre.

Christina 11 + 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2010

Bell

Hej Christina

Jeg giver dig fulstændig ret. Jeg går selv med et ønske om at mødes med andre enlige gravide. Det er i hvert fald sådan jeg betragter mig selv i øjeblikket. Jeg bor alene, og har kun sporadisk kontakt med faderen - det er en lang historie som jeg altid kan komme nærmere ind på. 

Kan se at vi er jævnaldrende og begge bosat i Kbh. så det er jo et godt udgangspunkt. Det kunne være hyggeligt at danne et forum for kvinder i vores situation, og mon ikke også der er andre herinde?

Mange hilsner

L  18+0

Anmeld

10. januar 2010

Vial

Hej,

Jeg er enlig og gravid. 31 år og bor i København.

Det er dog et meget bevidst valg, at jeg skal være enlig mor. Jeg er blevet insemineret på klinik med donorsæd.

I morgen går jeg ind i 7. uge, så det er stadig meget tidligt, men er meget interesseret i at lære andre kvinder at kende, som skal stå alene med bleer, skrig og skrål

Når min graviditet er mere sikker, så vil jeg melde mig under fanerne.

Hilsner fra Karina

Anmeld

18. januar 2010

Chelle82

Hej :-)

Jeg er 27 og gravid i ca. 10. uge og single uden kontakt til faderen. Jeg vil meget gerne være med i et forum for enlige mødre - jeg bor også i Kbh.

Mange hilsner

Michelle

Anmeld

24. januar 2010

CS

Dejligt at vide at jeg ikke er den eneste - og jeg er ganske sikker på at vi alle har en historie med os! Men tænk engang på de skønne små mirakler vi bære rundt på i maven, de er det hele værd!!

Jeg synes det kunne være super at mødes, jeg tænker at i måske ligesom jeg selv har en masse tanker det til tider kan være svære at dele med andre som ikke er i jeres situation.

Så hvis i er friske kunne vi måske finde nogle datoer ??  - jeg ligger gerne lejlighed til, jeg bor på Østerbro.

Masser af tanker

Chrisitna

Anmeld

13. februar 2010

Bell

Hej Christina og I andre...

Nå kan se at det er være lidt tid siden dit sidste indlæg i denne tråd, så skynder mig da lige at sige, at jeg er stadig frisk på at mødes med dig/jer til en snik snak om graviditet "single motherhood" og en masse andre ting og tanker.

Alletiders at du vil lægge lejlighed til.

Er rimelig fleksibel, så mon ikke vi kan finde en dato?

Mange mummy tanker

Louise nu 23+1 med blide prinsesse puf på indersiden - fantastisk!

Anmeld

9. marts 2010

CS

Bell skriver:

Hej Christina og I andre...

Nå kan se at det er være lidt tid siden dit sidste indlæg i denne tråd, så skynder mig da lige at sige, at jeg er stadig frisk på at mødes med dig/jer til en snik snak om graviditet "single motherhood" og en masse andre ting og tanker.

Alletiders at du vil lægge lejlighed til.

Er rimelig fleksibel, så mon ikke vi kan finde en dato?

Mange mummy tanker

Louise nu 23+1 med blide prinsesse puf på indersiden - fantastisk!

Hej Bell -

Beklager at jeg ikke har fået svaret - ejg har ligget lidt vandret  TILLYKKE med den lige pige der puffer  Det samme her, har også lige fået at vide at jeg venter en skøn lille pige med en skøn stor mave

Nå men nu synes jeg virkelig vi skal få sat skub i tingene, derfor forslår jeg hermed lidt datoer og ligger gerne lejlighed til den første gang hvad siger du til søndag den 28. marts kl. 14.00 ??

Christina nu 20+3

Anmeld

9. marts 2010

CS

Chelle82 skriver:

Hej :-)

Jeg er 27 og gravid i ca. 10. uge og single uden kontakt til faderen. Jeg vil meget gerne være med i et forum for enlige mødre - jeg bor også i Kbh.

Mange hilsner

Michelle

Hej Michelle,

Fantastisk og tillykke med maven  Jeg har forslået søndag den 28. marts kl 14 ?? hvad siger du til det ..

Christina

Anmeld

9. marts 2010

CS

KaMa skriver:

Hej,

Jeg er enlig og gravid. 31 år og bor i København.

Det er dog et meget bevidst valg, at jeg skal være enlig mor. Jeg er blevet insemineret på klinik med donorsæd.

I morgen går jeg ind i 7. uge, så det er stadig meget tidligt, men er meget interesseret i at lære andre kvinder at kende, som skal stå alene med bleer, skrig og skrål

Når min graviditet er mere sikker, så vil jeg melde mig under fanerne.

Hilsner fra Karina

Hej Karina,

Tillykke med maven, synes at kunne huske at der gemmer sig 2 mirakler i din mave?? 

Jeg har forslået at mødes den 28. marts kl 14 - ville du jave lyst til at komme med der ??

Anmeld

14. marts 2010

Bell

Hej Christina

Tillykke med at du også venter en dejlig prinsesse

Jeg er helt sikkert stadig frisk på at mødes, og datoen passer fint.

Må indrømme at jeg synes ventetiden er lang i øjeblikket, så det vil være dejligt at have nogle "medgravide" solosild at dele tankerne med. Graviditeten fylder stort set alt i bevidstheden og når man ikke har en partner at dele den med føles rugetiden virkelig lang, og tankerne kan rigtig få frit løb. Sådan har jeg det i hvert fald lige pt.

Er jo bare så SPÆNDT på at møde det lille livsstykke og overøse hende med alt min kærlighed.

Har i øvrigt ikke fået deltaget så meget herinde på baby.dk, men følger med hver dag, og læser med på sidelinjen

Jeg ser frem til at mødes og sludre.

Kh. Louise (er nu 27+2)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.