Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DianaMoar skriver: Ja det jo ikke altid at ens dimser lige vil sammen Men tillykke med graviditeten
Ja det jo ikke altid at ens dimser lige vil sammen Men tillykke med graviditeten
tak hehe neej det er jo det og min kæreste troede faktisk heller ikk han kunne men han flippede selvfølgelig helt ud på sin eks da han fandt ud af det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jaa det har de sgu nok hehe.. for det er da sket hver gang med dem jeg har været sammen med ... og min kæreste kommer utrolig meget såå det løber allerede når han trækker sig ud
TbCp skriver: Eller de har faket
Eller de har faket
hmm det må man sgu da ikke håbe, fuck så ville jeg føle mig øv
har sgu aldrig hørt om en mand der faker
Tjuhl skriver: ja her løber sæden ud så snart jeg rejser mig...og også hvis jeg kommer til at grine mens jeg ligger ned lige bagefter, hvilket sjovt nok sker næsten hver gang...i dagene efter kan det ligesom fortsætte med at sive, så jeg har sådan en lidt...finurlig lugt i trusserne. det er så ikke specielt lækkert, men det er der jo ikke så meget at gøre ved, sæd skal der jo til, hvis man vil have unger
ja her løber sæden ud så snart jeg rejser mig...og også hvis jeg kommer til at grine mens jeg ligger ned lige bagefter, hvilket sjovt nok sker næsten hver gang...i dagene efter kan det ligesom fortsætte med at sive, så jeg har sådan en lidt...finurlig lugt i trusserne. det er så ikke specielt lækkert, men det er der jo ikke så meget at gøre ved, sæd skal der jo til, hvis man vil have unger
jaa jeg har os en vane med at grine bagefter men det er fordi han altid skal prøve og få fat i parpir så vi ikk har det i sengen
Anonym skriver: tak hehe neej det er jo det og min kæreste troede faktisk heller ikk han kunne men han flippede selvfølgelig helt ud på sin eks da han fandt ud af det..
Og det forstå jeg fuld ud det er os noget svineri at man kan finde på at snyde et andet menneske på den måde så man sgu ikke for klog.
LotteGabriella skriver: hmm det må man sgu da ikke håbe, fuck så ville jeg føle mig øv har sgu aldrig hørt om en mand der faker
jeg har hørt det et par gange men har aldrig nogensinde selv prøvet det
DianaMoar skriver: Og det forstå jeg fuld ud det er os noget svineri at man kan finde på at snyde et andet menneske på den måde så man sgu ikke for klog.
jaa det der det.. også lignede hans hus noget som var lort såå ik lige det tidspunkt at man får barn på i et skide koldt hus..
Anonym skriver: jeg har hørt det et par gange men har aldrig nogensinde selv prøvet det
nej det har jeg så heller ikke SURT alligevel
LotteGabriella skriver: nej det har jeg så heller ikke SURT alligevel
det må være meget surt hvis ens partener må fake
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128