har i prøvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.736 visninger
22 svar
0 synes godt om
7. januar 2010

Anonym trådstarter

er der nogen her som har prøvet at sæden løb ud af jer lige efter i havde haft sex eller dagen efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2010

TbCp

Anonym skriver:

er der nogen her som har prøvet at sæden løb ud af jer lige efter i havde haft sex eller dagen efter?

Øhhh ja, det gør den da som regel

Anmeld

7. januar 2010

memuffin

ja hver gang....

Anmeld

7. januar 2010

Diana...

Det da meget normalt at der løber noget ud igen især hvis man rejser sig lige efter. Jeg troet aldrig jeg skulle blive gravid fordi mandens er næsten som vand, så det løber altid ud ha ha men gravid blev jeg 

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

det er bare en af mine veninder fortalt mig at det var da unormalt at det gjorder det,, så ville lige hører andres mening os

Anmeld

7. januar 2010

Anonym trådstarter

DianaMoar skriver:

Det da meget normalt at der løber noget ud igen især hvis man rejser sig lige efter. Jeg troet aldrig jeg skulle blive gravid fordi mandens er næsten som vand, så det løber altid ud ha ha men gravid blev jeg 

troede heller ikk at min kæreste kunne gøre nogen gravide for hans ene eks kæreste stoppede på sine p piller uden han viste det.. men hun blev aldrig gravid med ham men så da de var gået fra hinanden fandt hun en adnen også var den der,, også kommer jeg som eller var retter sagt som ikk snød eller noget med dem og blev gravid

Anmeld

7. januar 2010

Diana...

Anonym skriver:

troede heller ikk at min kæreste kunne gøre nogen gravide for hans ene eks kæreste stoppede på sine p piller uden han viste det.. men hun blev aldrig gravid med ham men så da de var gået fra hinanden fandt hun en adnen også var den der,, også kommer jeg som eller var retter sagt som ikk snød eller noget med dem og blev gravid

Ja det jo ikke altid at ens dimser lige vil sammen  Men tillykke med graviditeten 

Anmeld

7. januar 2010

oo

ja her løber sæden ud så snart jeg rejser mig...og også hvis jeg kommer til at grine mens jeg ligger ned lige bagefter, hvilket sjovt nok sker næsten hver gang...i dagene efter kan det ligesom fortsætte med at sive, så jeg har sådan en lidt...finurlig lugt i trusserne. det er så ikke specielt lækkert, men det er der jo ikke så meget at gøre ved, sæd skal der jo til, hvis man vil have unger

Anmeld

7. januar 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

det er bare en af mine veninder fortalt mig at det var da unormalt at det gjorder det,, så ville lige hører andres mening os

Nej det er sgu ganske normalt....her løber det da ud i stride strømme

Måske har hun været sammen med mænd, der ikke skyder så meget sæd af, eller hvad man nu siger

Anmeld

7. januar 2010

TbCp

LotteGabriella skriver:

Nej det er sgu ganske normalt....her løber det da ud i stride strømme

Måske har hun været sammen med mænd, der ikke skyder så meget sæd af, eller hvad man nu siger

Eller de har faket 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.