Tutter skriver:
Har flere veninder der har født derude, og de har været rigtig glade for det...
Barsels afsnittet er væk nu, og der er istedet kommet patient hotel deroppe.. Det er rigtig hyggeligt, hvor man passer sig selv mere eller mindre, og hvis man har brug for hjælp eller bare vil have en sygpl. til og tjekke at det hele forløber normalt efter fødslen, så skal man bare trykke på knappen... Patient hotellet, ligger lige over for børneafd.

Må lige rette dig
For barselsafsnittet findes stadig på Hvidovre.. Det er bare ikke alle der kommer derop mere.. Hvis din fødsel har forløbet uden komplikationer, så kommer du på patienthotellet, men ellers kommer du på barselsafsnittet..
Jeg fødte d. 13. december på Hvidovre, og var MEGET tilfreds med det hele.. Jeg fik en 3. grads bristning under fødslen og mistede meget blod, så derfor blev min kæreste og jeg indlagt på barselsgangen hvor der døgnet rundt er søde og hjælpsomme sygeplejerske og jordemødre til at hjælpe og vejlede.. Vi var der i 2 døgn.. Jeg synes at jordemødrene var rigtig søde og fortalte mig hele vejen igennem fødslen hvad der skete og hvad der skulle ske..
Så jeg er bestemt meget tilfreds med Hvidovre! 
Anmeld