Erfaringer med hvidovre hospital?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

grinbidderen

jeg fødte min søn på hvidovre hospital for lidt over 1 år siden og jeg havde verdens bedste jm der var der under hele fødslen hun var bare så dygtig og roste mig meget og da jeg havde født der efter nogen timer kom vi over på barselsgangen og der var de meget inden og kigge om alt var ok og huskede mig på at få bestilt noget mad da man selv ska bestille fra menu-kort lækkert. og hjalp med amningen osv..

SÅ JEG VILLE HELST FØDE PÅ HVIDOVER HOSPITAL.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

oo

min veninde fødte for to år siden "under" hvidovre hospital - hun fødte hjemme og de var de eneste der tilbød hjemmefødsler, så selvom hun hørte til Riget, rykkede hun ind under Hvidovre. Hun havde en jordmor derhjemme og hun fødte i vand (derhjemme) og var rigtig glad for hele forløbet

Anmeld

7. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fødte min søn på Hvidovre i 2007 og var meget tilfreds med forløbet. Min JM var fantastisk og jeg havde kun hende.

Da jeg skulle føde min datter i marts 2009 skulle det også være på Hvidovre. Jeg havde meget blandede følelser, da jeg som 2. gangsfødende ville blive sendt hjem efter 6 timer og der var ikke mulighed for, at komme på patienthotellet (da det ikke var færdigt). Men grundet for mange fødsler blev jeg sendt videre til Gentofte og det er jeg så glad for idag. Jeg fik lov til, at være der i 2 dage og jeg havde nogen gode JM.

Hvis jeg mod forventning skulle blive gravid igen ville jeg helt sikkert vælge Gentofte på trods af, at jeg bor 7 min i bil fra Hvidovre hospital.

Anmeld

7. januar 2010

FruPudderkvast

Tutter skriver:

Har flere veninder der har født derude, og de har været rigtig glade for det...

Barsels afsnittet er væk nu, og der er istedet kommet patient hotel deroppe.. Det er rigtig hyggeligt, hvor man passer sig selv mere eller mindre, og hvis man har brug for hjælp eller bare vil have en sygpl. til og tjekke at det hele forløber normalt efter fødslen, så skal man bare trykke på knappen... Patient hotellet, ligger lige over for børneafd.

Må lige rette dig  For barselsafsnittet findes stadig på Hvidovre.. Det er bare ikke alle der kommer derop mere.. Hvis din fødsel har forløbet uden komplikationer, så kommer du på patienthotellet, men ellers kommer du på barselsafsnittet..

Jeg fødte d. 13. december på Hvidovre, og var MEGET tilfreds med det hele.. Jeg fik en 3. grads bristning under fødslen og mistede meget blod, så derfor blev min kæreste og jeg indlagt på barselsgangen hvor der døgnet rundt er søde og hjælpsomme sygeplejerske og jordemødre til at hjælpe og vejlede.. Vi var der i 2 døgn.. Jeg synes at jordemødrene var rigtig søde og fortalte mig hele vejen igennem fødslen hvad der skete og hvad der skulle ske..

Så jeg er bestemt meget tilfreds med Hvidovre!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.