Risen skriver:
Hej skønne piger.. Jeg er blevet sat til at føde på Hvidovre hosp. derfor ville jeg gerne hører om der er nogle som har født der og hvad I synes om stedet.. Jeg vil rigtigt gerne føde i vand og håber at jeg får mulighed for det. Andre der har født i vand på hvidovre ?
Knus Maria 15+2
Jeg havde på hvidovre 3 jordmødre der ikke briefede hinanden, og derfor bad mig gøre noget forskelligt, lægen var i tvivl, om hvordan lillemanden havde det og blev ved med at sige : vi giver det 10 min, efter 1 time med den udmelding, dykkede hjertelyden kraftigt og hans puls blev meget dårlig, lægen valgte så kop, og i andet forsøg fødte jeg min blå søn, og lægen undskyldte og sagde :ja det var tæt på men vi nåede det!!.. Lå efterfølgende på mor-barn afsnittet, men i de 3 dage jeg lå der var der ikke en eneste sygeplejerske der kiggede ind og gav mig vejledning i navlepleje, eller tjekkede om amningen fungerede.
Så min erfaring med hvidovre er absolut negativ, og jeg er glad for at jeg fødte de 2 andre på glostrup. Under dejlige forhold og jordmødre der lyttede til mig, og kun en jordemoder ved fødslen.
Mvh Anja
Anmeld