Vi er indlagt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

forår

Hej

Ville bare lige fortælle at vi er kommet hjem fra sygehuset idag, så det er bare rigtigt dejligt. Jeg skal dog fortsætte med at give hende noget medicin 3 dage endnu.

Dea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hej dea..

ihh hvor er det dejligt at hører i er hjemme igen og hold da op en lang periode i har været der inde dejligt det "kun" er 3dage tilbage ...

men i får en et  med på vejen , og på der ikke kommer til at være mere med jeres lille prinsesse ..

knus cille

Anmeld

15. januar 2010

forår

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hej dea..

ihh hvor er det dejligt at hører i er hjemme igen og hold da op en lang periode i har været der inde dejligt det "kun" er 3dage tilbage ...

men i får en et  med på vejen , og på der ikke kommer til at være mere med jeres lille prinsesse ..

knus cille

Hej

tak for opbakningen. Ja det har været en hård og lang omgang det her, men forhåbentligt er det slut nu....gider ikke mere sygehus nu..*s*

kram

Anmeld

15. januar 2010

Moar'en

Puha der er bare ikke noget værre end at se dem have ondt og være så kede af det, det gør sku ondt helt ind i sjælen på en.

Rigtig god bedring med lille pigen, jeg håber du kommer hurtig ovenpå igen

Anmeld

15. januar 2010

Moar'en

forår skriver:

Hej

Ville bare lige fortælle at vi er kommet hjem fra sygehuset idag, så det er bare rigtigt dejligt. Jeg skal dog fortsætte med at give hende noget medicin 3 dage endnu.

Dea

så ikke lige datoen eller læst hele tråden, dejligt i er hjemme igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.