Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Ville bare lige fortælle at vi er kommet hjem fra sygehuset idag, så det er bare rigtigt dejligt. Jeg skal dog fortsætte med at give hende noget medicin 3 dage endnu.
Dea
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hej dea..
ihh hvor er det dejligt at hører i er hjemme igen og hold da op en lang periode i har været der inde dejligt det "kun" er 3dage tilbage ...
men i får en et med på vejen , og på der ikke kommer til at være mere med jeres lille prinsesse ..
knus cille
Malou Vilma Nørgaard skriver: hej dea.. ihh hvor er det dejligt at hører i er hjemme igen og hold da op en lang periode i har været der inde dejligt det "kun" er 3dage tilbage ... men i får en et med på vejen , og på der ikke kommer til at være mere med jeres lille prinsesse .. knus cille
tak for opbakningen. Ja det har været en hård og lang omgang det her, men forhåbentligt er det slut nu....gider ikke mere sygehus nu..*s*
kram
Puha der er bare ikke noget værre end at se dem have ondt og være så kede af det, det gør sku ondt helt ind i sjælen på en.
Rigtig god bedring med lille pigen, jeg håber du kommer hurtig ovenpå igen
forår skriver: Hej Ville bare lige fortælle at vi er kommet hjem fra sygehuset idag, så det er bare rigtigt dejligt. Jeg skal dog fortsætte med at give hende noget medicin 3 dage endnu. Dea
så ikke lige datoen eller læst hele tråden, dejligt i er hjemme igen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128