Vi er indlagt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

kiroo

puha god bedring med hende, det er aldrig rart når de er så kede af det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

forår

hej

En lille update.

Livia er stadig i helt klar bedring, så det er bare så super dejligt.

Jeg har i dag fået svar på hvilken slags bakterie hun har, og derefter er medicinen blevet mere koncentret omkring lige de 2 slags hun har. Vi skal være her i 8-10dage, som tæller fra i søndags, og det er fordi hun får medicinen på drop.

Idag på stuegangen fortalte lægen at de havde i 2 døgn fejlmedicineret min lille guldklump!!!!! Den måde hun fik det sagt på, der troede jeg at det havde meget alvorlige konsekvenser for hende...jeg var meget tæt på at gå i selvsving...jeg tænkte bare ...fuck nu har de smadret hendes organer eller noget.....men men men heldigvis har det ingen konsekvens, kun nogen "harmløse" bivirkninger som ex opkast, som hun iøvrigt osse har haft......pyha det var så dagens mega forskrækkelse. Hun beklagede selvfølge rigtig mange gange og indberetter det osse, som de jo osse skal..

men jeg er ved godt mod og er bare glad for at Livia er ved at få det bedre

kram

Dea

Anmeld

6. januar 2010

Livas mor

Åhh stakkels lille Livia. Vi sender en masse gode tanker og ønske om hurtig bedring..

Mange knus Rikke og Liva

Anmeld

6. januar 2010

RumlesMor

God bedring til det lille pus...håber der falder så meget ro på, at I selv får tid til at trække vejret. Kan forstille mig hvordan jeg selv ville sidde og våge over min syge datter.

Anmeld

7. januar 2010

Bondepigen

Åh nej åh nej åh nej, lille stakkel dog! Puha hvor må hun have haft ondt, og så fejlmedicinering oveni. Lille pus .

Hvordan i alverden får man betændelse i spytkirtlen, og så især når man er en lille baby...? Har du fået det af vide???

Håber snart din datter er ovre den hårde omgang, så hun kan blive en glad og tilfreds lille bebs igen!!!!

God bedring med hende, og kram til dig.

Anmeld

7. januar 2010

Ox.

Hvor er det synd for hende!

Håber snart hun får det bedre ...

Anmeld

7. januar 2010

prettybutterfly

Dea dog, lyder vitterligt som den rene elendighed! Kan godt forstå det er mega hårdt, jeg føler virkelig med jer begge to.

Jeg sender dig de aller varmeste ønsker om at Livia snart er på dupperne igen!

Kærlig hilsen og kæmpe knuser fra Mona

Anmeld

7. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

puha, det var helt hårdt at læse.. det godt at høre hun er i bedring, men hold da op en omgang..

sender de varmeste tanker til jer og god bedring til din lille prinsesse livia

Anmeld

7. januar 2010

forår

bondepigen skriver:

Åh nej åh nej åh nej, lille stakkel dog! Puha hvor må hun have haft ondt, og så fejlmedicinering oveni. Lille pus .

Hvordan i alverden får man betændelse i spytkirtlen, og så især når man er en lille baby...? Har du fået det af vide???

Håber snart din datter er ovre den hårde omgang, så hun kan blive en glad og tilfreds lille bebs igen!!!!

God bedring med hende, og kram til dig.

Hej

De kan ikke svare på hvorfor hun har fået det. Nogen gange bliver nogen bare ramt af en infektion, uden at man kan forklare det. Men pga hendea alder har hun jo heller ikke noget imunforsvar(staves) så det spiller ind osse.

Børnelægen, som er super og med den rigtige slags humor sagde, nogen bliver ramt af en infektion og andre får en tagsten i hovedet...nogen er bare uheldige!

Kram

Anmeld

7. januar 2010

forår

Tak for alle de søde ord og de varme tanker, det betyder meget

kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.