Hej
Det hele startede lørdag omkring kl 15, hvor Livia begyndt at være lidt ked. Omkring kl 21 var hun rigtig ked og skreg helt vildt meget. Jeg var ret sikker på at hun havde mavekneb og at "det bare var blevet lidt værre". Ringede til vagtlægen og han snakkede også om mavekneb. Aftalte at ringe igen om morgene hvis det blev værre.
Livia skreg hele natten, kun afbrudt af 2x20min søvn. Vi fik en tid kl 0920 søndag hos lægen. Hun havde fået feber 38,1. Lægen fandt ikke noget på hende, men pga feberen ville han ha os hen på børneafd for at blive tjekket. Og osær osse fordi hun jo kun er knap 7 uger gammel.
Vi er blevet indlagt da de fandt ud af at min lille datter har fået betændelse i venstre spytkirtel. Så hendes lille ansigt er helt skævt, da hun er så hævet i venstre side. Vi har været nede ved øre hals lægen, hvor han kunne malke betændelse ud af kinden på hende og ud i munden.....nej hvor var det hårdt, hun skreg som jeg ikke har hørt hende skrige før, det gjorde så sindsygt ondt på det lille pus.
Idag tirsdag er hun i tydelig bedring. Hun har pt ikke feber og hævelse er faldet meget. Hun har stadig en del betændelse, og vi var nede og få noget af det væk igen idag.
Hold da op hvor gør det ondt på en når ens lille put har så mange smerter, og jeg græd som pisket hele tiden indtil de havde fundet ud af hvad der var galt med hende....men får bare tænkt rigtig mange forfærdelige tanker når man ikke ved hvad der foregår..
Skulle bare lige ud med det
Dea
Anmeld