Begge mine børn har været passet ret tidligt....
nummer 1 blev passet 1. gang da han var ca. 14 dage gammel... vi havde råd og lyst til en biftur, og farmor og farfar bor meget tæt på. Så vi fik baby passet ca 4 timer, og havde kærestetid på den måde...
Vi ha rværet velsignet med børn med gode sovehjerter, eller i hvert fald har den store altid sovet fantastisk godt og længe. så vi har ikke som sådan haft brug for kærestetid uden børn, ud over det man kan få her hjemme, når ungern sover på sædvanligvis...
Men en gang i mellem har vi haft lyst til kæreste tid ude af huset, og vi havde ikke så meget lyst til at slæbe en baby med i biffen
Den store blev flaskebarn da han var 3 uger, derfor har der aldrig været det store spørgsmål om mad.
Begge børn blev passet en hel weekend da de var ca. 7 uger, fordi det passede med noget arrangement vi altid har deltaget i, og gerne ville stadig. Min mor sprang ud af busken som en trold op ad æske og nærmest råbte at hun ville have baby. Så det fik hun lov til, og begge gange har lønnet sig fantastisk til vores fordel.
For det 1. fik vi weekendtid til at dyrke noget vi begge kan lide, sammen med en masse mennesker. Og for det 2. så kom babyerne sgu hjem og havde bestemt sig for at sove igennem fra nu af (i begge tilfælde, og begge gange da de var 7 uger gamle)
Og så har de faktisk ofte siden hen været passet i x antal timer om aftenen, efter de er lagt i deres egne senge, af os selv...
Det vil sige, at vi har lavet vores arrangementer om aftenen, efter ungernes sengetid, således at barnepigen kun havde sovende børn, og børnene ikke har anet at de blev passet.
Så det er sjældent at mine børn har mærket at far og mor har været ude, uden dem.
Og det har ikke været fordi vi som sådan har haft
brug for tid uden børnene, men mere fordi det har passet sådan at vi har skullet noget der ikke var helt hensigtsmæssigt for børnene at deltage i, og så har vi altid haft ekstremt gode muligheder for pasning. Men det i sig selv er en anden, og lige så lang forklaring, så det udelader jeg lige, da jeg tror essensen af svaret på spørgsmålet ligesom kom med