Hmmm tænke tænke tænke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

Anne85

Kristina V skriver:

Tror vi beholder hende i systemet.

Har snakket med pladsanvisningen her til morgen, og hvis jeg trækker hende ud af systemet, kan hun ende i børnehave i Kolding.. Beholder jeg hende i systemet så kan de bedre love mig en plads i Lunderskov hvor vi bor..

Men de sagde så at de kunne flytte hende i børnehave i Lunderskov muligvis fra Juni md, så det ville jo være helt perfekt.

Det meste at det her bunder nemlig i at jeg synes det er synd for hende at de vil flytte hende så mange gange for at hun kan komme ud i hendes skoledistríkt.

Tror jeg også I gør klogest i søde... men ihhh hvor kan jeggodt følge dig... vi bruger også 60 minutter om dagen på kørsel frem og tilage til vggestuen og det magter jeg bare slet ikke når den lille kommer.

Har jo termin til juli og Kristian fylder først 3 til september... så der vil være to måneders træls kørsel. Og så har jeg lidt tænkt som dig at jeg ku ta ham ud af vuggestuen i de to måneder (hvor der alligevel er sommerferie-stille i vuggestuen)... så ku man også lige spare knap 7000 kr.... meeen... 1. Kristian ville røv kede sig herhjemme i to lange måneder, 2. Tror dælme det blir hårdt med en nyfødt og så en tumling der også skal aktiveres, 3. ved ikke om man så kommer længere bag i køen når først barnet er ude af systemet for han sku dælme gerne ha børnehaveplads til september

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Kristina V

Anne85 skriver:

Tror jeg også I gør klogest i søde... men ihhh hvor kan jeggodt følge dig... vi bruger også 60 minutter om dagen på kørsel frem og tilage til vggestuen og det magter jeg bare slet ikke når den lille kommer.

Har jo termin til juli og Kristian fylder først 3 til september... så der vil være to måneders træls kørsel. Og så har jeg lidt tænkt som dig at jeg ku ta ham ud af vuggestuen i de to måneder (hvor der alligevel er sommerferie-stille i vuggestuen)... så ku man også lige spare knap 7000 kr.... meeen... 1. Kristian ville røv kede sig herhjemme i to lange måneder, 2. Tror dælme det blir hårdt med en nyfødt og så en tumling der også skal aktiveres, 3. ved ikke om man så kommer længere bag i køen når først barnet er ude af systemet for han sku dælme gerne ha børnehaveplads til september

Har fået lavet en go deal med pladsanvisningen (utroligt nok), så hun kommer heller ikk ud..

Men hvis du tager ham ud, så kan de ikk love dig en bh plads i det skole distrikt.

Men det lyder nu så hyggeligt...

Anmeld

5. januar 2010

birgittemarie

Jeg går også hjemme med begge børn og synes, det er meget hyggeligt... Men. Det er nok også fordi, de begge opfører sig behageligt, for der ville ikke skulle meget afvigen fra dagens program til, før hele læsset ville vælte, tænker jeg.

Men umuligt er det i hvert fald ikke og det har sine fordele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.