her er der også kun OS og kun OS ... hvilket resulterede i at jeg stod og havde pakket den lille trold kl halv ti igår aftes og ville have taget hende med på nattevagt, da manden skal møde kl 5 og det når jeg ikke hjem til, og barnepigen havde aflyst i sidste øjeblik...og sørme om så ikke manden får en ekstra fridag i sidste øjeblik.
men men men har en forstående arbejdsplads der virkelig tager hensyn til deres medarbejdere i det omfang de kan, og så bor bedsterne bare laaangt væk og har deres egne job at passe. Når det så er sagt så står de ikke ligefrem på tæer for at hjælpe...men vi har da to reserver der er vilde med lillepigen, og som er dem der som regel kan træde til ved behov, og ellers synes jeg at det fungerer ok. Jeg kunne ikke tænke mig at flytte tættere på bedsterne da jeg ved at forholdene ikke vil ændre sig. De har bare nok i sig selv, og det er ok (det er det blevet
) for puha hvor har jeg været misundelig, når de af mine kollegaer der har børnebørn sidder og fortæller om hvor godt et forhold de har dem...også selvom de bor langt væk....f.eks. en bedste med børnebørn i new york men som ser dem så tit hun kan og ringer ofte....
men altså ingen klynk - så må vi bare finde en anden måde at gøre det på.
og nyde når trolden endelig ser bedsterne
Anmeld