Bleer - alm. vs. pants.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2008

Sille

vi køber kun de billige bleer... libero er rigtig dårlige hos os og syns faktisk at de billige blemærker er udemærkede. Og en del af dem er svanemærkede.. Jeg syns pants'ene er super gode.. (freja gider nemlig absolut ikke at ligge stille på puslebordet) men bruger dog alm bleer til natten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

ka li ja

active fit = lilla
easy up =rød
baby dry = grøn

jeg vil tro du sagtens kan bruge baby dry i stedet for active fit, da de begge er med elastik i taljen. og babydry er billigere end active fit
3 pakker på tilbud i bilka til 199

Anmeld

30. april 2008

ivfmarie

Med to blebørn i huset sværger vi til almindelige bleer. Så behøver man nemlig ikke tage bukserne af når der skiftes - de ryger bare lige ned om anklerne, og ind mellem benene med bleen - vupti!
Når man holder begge ben med den ene hånd kan ormen vel heller ikke rulle? Hvad ved jeg jeg. Malte flader stadigvek bare ud når han ligger på ryggen.

Marie - har fri i 4 dage nu!!!

Anmeld

30. april 2008

Sille

ivfmarie skriver:

Med to blebørn i huset sværger vi til almindelige bleer. Så behøver man nemlig ikke tage bukserne af når der skiftes - de ryger bare lige ned om anklerne, og ind mellem benene med bleen - vupti!
Når man holder begge ben med den ene hånd kan ormen vel heller ikke rulle? Hvad ved jeg jeg. Malte flader stadigvek bare ud når han ligger på ryggen.

Marie - har fri i 4 dage nu!!!

Ormen kan sagtens rulle, sno sig og rejse sig på alle 4, selvom man holder i begge ben jo... det er dygtig orm..;)

Anmeld

30. april 2008

Lise

Ormen her kan også vende og dreje og møffe væk selvom man holder i arme og ben. Den er en stærk orm!

Anmeld

30. april 2008

ka li ja

ja ormen er også stærk her.. men moren er altså stærkere her hjemme....

og som marolle siger så kan de få ble af og på uden bukserne skal af.
pluds de fleste dp vil IKKE ha buksebleer!!

Anmeld

30. april 2008

heaven

vi bruger også pampers active fit her..... alene af den grund de er de eneste der kan holde ham tør........ både med at prutte "ved siden af" og med at tisse igennem.... Startede med libero, men det var ikke en succes>(

jannie

Anmeld

30. april 2008

LouiseViola

Jeg har også 2 blebørn, så vi bruger også bare helt alm. bleer, gerne dem fra Aldi.
Tilgengæld har jeg 2 orme som ikke er særlig ormede, de ligger begge temmelig stille :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.