Bleer - alm. vs. pants.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.181 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. april 2008

Tut

Hvilke bleer bruger i?

Jeg mener bruger i alm. bleer eller de der pants?

Vi bruger pampers "aktive fit", men overvejer at prøve pampers "easy up pants"

Er der nogen der har erfaring med disse "pants"?

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

Tynen

Nu bruger jeg godt nok ikke Pampers, men prøvede Liberos pants istedet.

Synes ikke de passede til Stella.

Hun havde tit mærker hele vejen rundt om maven efter dem - De sad ikke stramt, men jeg kan bare ikke klare når der er mærker efter noget :)

Synes de andre alm. sidder meget bedre.
Men det er vel en smagssag.

Nå, måske du skulle have svar fra dem der bruger Pampers istedet :)
Ville bare lige give mit besyv med.

Anmeld

30. april 2008

Lise

Vi bruger de almindelige bleer fra Libero. Har ikke noget imod Up&Go - tværtimod kan de være meget nemmere at få på et barn der ruller rundt og helst vil ligge på maven eller kravle væk når man forsøger at spænde bleen fast, så der har jeg en god erfaring med "pant". Ellers har jeg ikke luret det smarte i dem...

Anmeld

30. april 2008

ka li ja

inden du køber dem så overvej hvordan de skal på drengen...

vi brugte dem meget på et tidspunkt til xander, da han næsten lige havde lært at gå, der ville han overhovedet IKKE ligge på puslebordet, så der var de kanon gode, og de passede ham helt perfekt.
men de blev hurtigt for små til ham og han har ellers ingen røv.
og de blev herre hurtigt fyldte...

jeg vill ikke købe dem til arthur medmindre det blir nødvendigt, da det er meget nemmere(efter min mening) at skifte de andre. også selvom ungerne står op. bare de er gamle nok til at holde på den foreste snip selv mens man lukker.

må jeg spørge hvorfor du bruger aktive fit og ikke de grønne??

og hvorfor vil du gerne til at bruge de røde??

knus fra en træææt karina

Anmeld

30. april 2008

Tut

Vi har også altid brugt "baby dry", men skiftede til "active fit" da han begyndte at kravle.

Grunden til at jeg spørger er at det praktisk talt er umuligt at skifte ham, da han vender sig og kravler væk, derfor tænkte jeg at "easy up pants" burde være nemmere lige at hive op.

Mette

Anmeld

30. april 2008

ka li ja

nå ja ok det har jeg ingen erfaring i, jeg holder bare fat i drengens ben!!!!

men lyder måske som en go ide!
men de er ikke gode hvis der er meget tis i bleen og han så skider...

hvorfor skiftede i da han begyndte at bevæge sig??

jeg spørger fordi vi bruger de grønne og efter de har kommet elastik i taljen syntes jeg de holdr ham tør hundrede gange længere og de klemmer ikke om maven...
da vi brugte dem til xander var der ingen elastik i. det var træls så der brugte vi også active fit hurtigt.

jeg ved jo godt du har penge nok hihi;) men de grønner er altså noget billigere end de lilla og røde

Anmeld

30. april 2008

Tut

Vi skiftede fordi jeg læste et sted at de skulle være bedre når de kravler... Men hvis du siger at de grønne er lige så gode, så kan vi jo lige så godt bruge dem, og spare de penge :D

Jeg tror på det jeg læser - og retter mig ofte efter det "eksperterne" siger - alstå en naiv forbruger :D

Mette

Anmeld

30. april 2008

ka li ja

haha på det her område er jeg ekspert hihi
men rigtigt nok så var de noget lort før der kom elastik i taljen.

men jeg syntes de er super. og så kan de holde en hel nat, det er fantastisk

karina - som om et halvt minut har sofaen på ryggen!!!

Anmeld

30. april 2008

Anja

Bruger alm pampers, men har også haft libero. Vi køber nok meget afhængig af tilbudene. Synes ikke jeg kan mærke specielt forskel på de to mærker.

Vi brugte pants til Jonas da han var så stor at han kunne gå fint og de ofte vil stå op, når de skal have ble på, så er det som at give underbukser på ....

Anmeld

30. april 2008

Joan ( Smallie )

Ok nu skal jeg lige høre vi bruger aktive fit. Og dem har vi brugt noget tid fordi knægten er sådan lidt rund om maven så for at han bedre kunne bevæge sig rundt prøvet vi dem.

Men hvad er det for noget med rød og grøn. Kan i ikke lige forklare mig det.

Hilsen Joan som ikke fatter så meget af det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.