Ungerne glæder sig afsindigt til at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Kaufie

William var ikke meget for at skulle ud af døren til morgen - og var endnu mere langsom til at spise og endnu mere svær at få i tøjet - som om han kan mærke når det helst skal gå lidt tjept

Men da vi først kom ind af døren hos dp, var han væk inden jeg fik sagt godmorgen - og så kunne jeg ellers stå der i døren med futter og Krax i hånden.... Så mon ikke han havde savnet de andre lidt alligevel....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

Helle30

Sofie bekendtgjorde i går morges, at hun ikke skulle op til dp før i dag, og så lagde hun sig tilbage i sengen og sagde, meget bestemt: Og SÅ GODNAT! - Shhh. Sofie sover! Hun måtte nu med alligevel, og Niels fortalte, at hun da også blev super glad ved synet af dp'en og de andre unger. Jeg er egentlig meget glad for, hun er kommet afsted. Jeg havde planer om at snuppe noget alenetid sammen med hende i julen, men så skulle Niels det ene og det andet og på jagt og min bare, så hun har måttet underholde sig selv meget, mens hendes mor har suset rundt og forberedt jul og nytår. Jeg har ikke som sådan glædet mig til, hun skulle afsted - og så alligevel - på hendes vegne.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.