Ungerne glæder sig afsindigt til at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

Rasmine

KOMME I INSTITUTION I MORGEN!!!!!!

-Eller vent nu liiiige... Mon det er os-forældrene som glæder os?

Hvad med alle I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Tynen

Her er det vist moderen!

Men har også været alene med begge unger alle dage undtagen d. 24., 25., 31. december og 1. januar

Anmeld

3. januar 2010

Joan ( Smallie )

Tror Niels glæder sig for han har da ringet til Anne Mette nogen gange her i ferien. Tager en fon til øret og når jeg høre ham ad hvem han snakker med får jeg det svar.

Anne ved jeg ikke men jeg glæder mig til hverdagen slår ind igen, så vi kan få kørt Anne ordenlig ind i dagpleje. Det er så ikke sket endnu selv om hun har været afsted 2 måneder

Men ja glæder mig også

Anmeld

3. januar 2010

Mary

Juliane glæder sig overdrevet meget  Hun har savnet en af pædagogerne, og så vil hun så gerne lege med sin veninde Line 

Annika glæder sig også til at skulle i børnehave, men det er vist en helt anden snak  

Men om jeg glæder mig???? Oh my God, jeg trænger til RO!!! Alt er pakket og klar så de er hurtigt ude af vagten i morgen  .....men det bliver da også tomt og meget stille.....

Anmeld

4. januar 2010

Anja

Her er der vist ingen af os, der ser frem til det. Vi fungerer godt med bare at gå rundt og lave ingenting i hinandens selskab  

Anmeld

4. januar 2010

Muffinmus

os alle..han trænger til at komme afsted, var begyndt ikke at høre efter

Men det svære er jo at Tor skal køres ind i dag...sikkert bare sammen med mig, men puha, stort skridt.

Anmeld

4. januar 2010

Louise mortil4

Jeg trorungerne har glædet mig lige så meget som jeg har, de har godt nok snakket meget om deres DP og BH men hvor skal det bare nydes at Nanna og jeg er helt alene hjemme igen

Anmeld

4. januar 2010

Marco2

Anja skriver:

Her er der vist ingen af os, der ser frem til det. Vi fungerer godt med bare at gå rundt og lave ingenting i hinandens selskab  

Ditto.

Var sgu næsten en helt sørgelig dag igår. Den sidste dag i en dejlig lang ferie, hvor vi bare har nydt at have så mange dage sammen. Lavet alt muligt hyggeligt men også bare "dasket" rundt. Der er så meget vi gerne ville ha' lavet som vi alligevel ikke nåede. Men så er det jo godt at der kommer vinterferie, påske og alle de der andre helligdage.

Og en rigtig øv-dag idag, hvor Emily er blevet afleveret i vuggeren... dog først 9.30.. og Thomas og jeg begge er på "pinden".

Men jeg skal jo heldigvis først starte job den 15. februar, så jeg håber at der kommer mange dage hvor jeg kan ha' Emily hjemme. Men det er jo så uden Thomas.

AG - som har nydt ferien MAX!!

Anmeld

4. januar 2010

Nadi

Vi glæder os vist lige meget alle sammen. Oliver trænger til at komme afsted, og han er allerede begyndt at snakke om at han skal have en madkasse med McQueen når han skal i børnehave  Og jeg trænger til at kunne komme på baby kl 11:22 imens vaskemaskinen drøner derud af.

Så vi elsker bare de institutioner hjemme hos os!!

Anmeld

4. januar 2010

ivfmarie

Frejas begejstring kunne ligge på et ret lille sted.. men det viste sig så også at vi sendte et sygt barn afsted... "Hej, det er fra børnehaven - Freja har 40 i feber, kan I hente hende"

Malte har nydt den første dag, og han gik direkte i dørken kl 18.55...

Marie - der skulle have været til begravelse i morgen, men nu vist må passe et febersygt barn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.