Tynen skriver:
Jamen jeg vil rigtig gerne læse til sygeplejerske - Der er så mange muligheder indenfor faget og tror at det er det rigtige for mig.
Men har ledt og søgt på nettet hele aftenen og går nu deprimeret i seng.
Dels fordi at vores økonomi slet ikke kan hænge sammen på en SU lige nu (Har ikke lyst til at tage SU-lån, men det kan måske være eneste udvej?!) og dels fordi at jeg lige har fundet ud af at jeg ikke kan bruge min udd. til en dyt.
Dvs. at jeg bliver nødt til at tage en HF på 2 år først og allerede nu synes jeg det bliver en lang og uoverskuelig vej.. 
Pis ogs´... Hvor er det dog bittert at man ikke gjorde noget da man havde chancen 
Jeg mener bestemt at man på (nogle) vuc'er kan tage det de kalder sygeplejepakken (så det kun vil tage 1 år)
Min svigerinde er i gang med sygeplejeudd. og den kræver vist sin mand lyder det til..
Hun gik i gang med en hf, men søgte efter 1. år ind på sygeplejeskolen i holstebro, da hun kun manglede biologi på b-niveau og kom ind...
Det er svært at få det til at hænge sammen, vi har en pæn stor gæld fra Karstens singelliv, der gjorde at vi havde 6000 når alt var betalt (2 til ham, 2 til mig og 2 til mad) Det blev dog lidt lysere da vi fik stumpen)
Ring til sygeplejeskolen og forhør dig, det er også dem der har styr på su'en... Vi havde i hvert fald i sekretær på pæd sem, der var helt inde i alle de der regler og paragraffer omkring su...
Tag da et lån, det er det billigste du kan komme til at tage... Siger hende der nok skylder omkring de 200 kg væk til statens uddannelsesstøtte -da jeg ikke er en af dem der har kunnet klare uddannelse og job ved siden af.. (grunde jeg ikke lige vil ligge på nettet)
Qnus..
Anmeld