ka li ja skriver:
ja her har det stået på et stykke tid (LÆS SIDEN FØDSLEN)!!!!!!!
så vi kende alt til det....
jamen står jeg ude i køkkenet, og han opdager mig så tuder han, jeg snakker lidt til ham(siger absolut ikke nåååå- det er jo ligesom at trykke på en du-skal-græde-nu-knap)og lader ham ellers tude, jeg tager ham ikke op, før jeg er færdig med det jeg laver(mad til ham evt)
det har hjulpet lidt på det at han nu bevæger sig lidt rundt.
men jeg håber da snart det går over.
men jeg ved at her i 8-10 måneders alderen, der har de seperations angst i en eller anden form. sådan er det bare.
ved ikke om det hjalp en skid, men vi er i samme båd.
men du kan jo hører om gråden er små skaberi eller om dt er alvorligt, og er det alvorligt, skal du selvfølgelig trøste:D
god fornøjelse
Hvor fantastisk at læse dit indlæg 8D - jeg troede, jeg var den eneste med et barn, der har lidt af morsyge siden fødslen! Det er her i 9 månedes alderen blevet en del bedre...altså, gået den anden vej end de kloge siger, men det er absolut kun udvalgte personer, der kan nærme sig.....og det er aldrig dem der gerne vil pille ved hende, der får lov :P. I går var vi til konfirmation hvor en fyr, som hun aldrig havde set, bare var et hit og hun synes bare han var dejlig, mens farmor var helt ude i kulden og skrig og skrål, hver gang hun kom....pyhh det passede hende ikke og selvfølgelig er det jo os som forældre, der er skyld i det, skal man så høre på :-o
Nå, det var ikke meget hjælp til det egentlige indlæg, men jeg måtte lige vise min glæde over, at jeg ikke er den eneste, der har et barn, der fra dag 1. har elsket sin mor ;)
Anmeld