WiitrioeN skriver:
Puha på det enme er jeg meget sær...
Jeg vil bestemt ikke have flere børn efter ejg er fyldt 30 den sidste skal være født inden jeg er fyldt 30 og syntes også det snart er ved at være sidste udkald for manden som fylder 29 her i jan.
Nok mest fordi jeg også tænker det kuynne da være fedt at være unge sammen når ens børn er blevet voksene og opleve hinandne og verden sammen osv.
Og det er ikke fordi jeg ikke mener han har sindet til det for det har han bestemt men vi skal også nå at nyde hinanden, vores voksene børn og gerne børnebørn inden vi mugner helt hehe...
Nytårs knus fra en meget sær Stina
Du er bestemt ikke sær, jeg havde også en helt klar plan om at jeg under ingen omstændigheder ville have flere børn, efter jeg blev 30, Jeg ville nemlig være ung med mine børn...
jeg var 18 da jeg fik min søn, og 24 da min datter kom til verden, og så var jeg eller færdig med at få børn, mente jeg.....
....men men men, så blev jeg 30 og min lille pige skulle starte i skole, og så ku jeg bare mærke at jeg slet ikke var færdig med at få børn
Det jeg mener er: man kan have så mange forestillinger om hvad man vil og man kan planlægge herfra og til juleaften... det er bare ikke altid det holder
og tror heller ikke det er sundt at planlægge sig ud af alt 
Lotte - som nu snart runder 31 år, er gravid i 10.uge og ikke er spor sikker på om det bliver den sidste graviditet 
(min mand er 37 år )
Anmeld