Hvad er gennemsintsalderen ved første barn for fædre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.692 visninger
30 svar
0 synes godt om
1. januar 2010

Honningblomst

nogen der kan finde det...? jeg sidder her og diskuterer med min Marco om at det ikke er sent at være 30 år ved første barn...hvad mener I...og en kvinde kan da godt få børn som 40 årig, ikke..

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

lululupo

hmmm manden min er 35, jeg selv 30 og det er vores første.....Både min søster og min mor fik begge barn da de var 40, så længe man har sindet til det, synes jeg det fantastisk.....

Godt nytår

Anmeld

1. januar 2010

Mca<3

Nej det sgu da ikke sent ,, Henrik var 32 blev 33 1 uge efter ,, Helt perfekt ,,,,,   Syntes sagtens at en kvinde kan få børn i 38 års alderen men så syntes jeg også det er sidste udkald   Bemærk det er min mening ...   Ikke lov ..

Anmeld

1. januar 2010

oo

Sikke I kommer igennem emner - dig og din Marco! det må nu være temmelig underholdene at diskutere de her ting med en fyr på 24 (ups...fordomsfulde Trine, fy!)

nej 30 er ikke sent for en mand at blive far og jeg tror der er rigtig mange kvinder der har godt af at vente til de er 40 før de blir mødre men uanset alder så er det vigtigste vel at man forstår ansvaret og påtager sig det, når det lille mennesker melder sin ankomst og for nogle er det når de er helt unge og for andre er det når de er ældre. Søren var 28 da vi startede projekt baby og han havde et eller andet med, at han ikke mente han kunne finde ud af at være far før han blev 30  nu er han 31 og vil MEGET gerne være far (herhjemme er det ham der drømmer om positive graviditetstest for tiden )

Anmeld

1. januar 2010

SaNiNa

altså jeg var 23 og manden 27 og har altd sagt at vi skulle have de bøn v skulle have enden han blev 30 men kan jeg godt se nu kommer til at knibe da jeg jo gerne vil have Nicklas får lov at være lille og have mor og far fuld opmærksomhed længe endnu.

men syntes ikke man skal have flere børn når man er over 40.

Anmeld

1. januar 2010

Ni-ko-li-ne

her er farmand 32år.... og jeg er 26 år.... jeg vil helst have de børn vi vil inden jeg er 30år:0) og Martin vil helst heller ikke over de 35år

Anmeld

1. januar 2010

Jeg er 25 og min kæreste er 33... Jeg synes det kommer helt an på hvordan du er som person.. Holder man sig i form og lever sundt eller bruger man det meste af sin tid på sofaen og lever af kødsovs og spaghetti og sodavand!?

Stine 22+3

Anmeld

1. januar 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

Sikke I kommer igennem emner - dig og din Marco! det må nu være temmelig underholdene at diskutere de her ting med en fyr på 24 (ups...fordomsfulde Trine, fy!)

nej 30 er ikke sent for en mand at blive far og jeg tror der er rigtig mange kvinder der har godt af at vente til de er 40 før de blir mødre men uanset alder så er det vigtigste vel at man forstår ansvaret og påtager sig det, når det lille mennesker melder sin ankomst og for nogle er det når de er helt unge og for andre er det når de er ældre. Søren var 28 da vi startede projekt baby og han havde et eller andet med, at han ikke mente han kunne finde ud af at være far før han blev 30  nu er han 31 og vil MEGET gerne være far (herhjemme er det ham der drømmer om positive graviditetstest for tiden )

Hihi....jo, det er interessant nok men jeg kan jo også godt huske hvordan det var for ti år siden...han har bare en idé om ikke være over 30 år med første barn, men det havde jeg jo også selv dengang...faktisk ville jeg have alle børn inden 30 og var da også 30 da jeg fik Konrad.

Men altså, tror nu også han tænker at han skal have børn med en gammel kone som mig, så skal der ikke gå ti år... jo jo, det er alvorligt... men han er ret så moden faktisk, mere end mig på visse områder...stakkels mand...

Knus Eva...

Anmeld

1. januar 2010

Honningblomst

Tak for alle svar....

Anmeld

1. januar 2010

Heidi B

Hej Eva.

Her hos os var 32 da jeg blev gravid med Jeppe og Mikkel og Jesper var 41. Han har jo Ida på 13, så det er næsten som at starter forfra.

Jesper var også den der tog det mest cool med at der kom to på en gang.

Jeg synes klart at det kommer an på hvorn man tænker og hvorn man er som person.

Personligt var jeg ikke klar før. Synes heller ikke jeg var klar da jeg så blev gravid. Hvorimod Jesper bare tager det som det kommer. Jesper er klar på en mere.... Men der kommer nu ikke flere småfolk hos os.

Glæder mig til at høre mere...

Knuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.