Hvad er gennemsintsalderen ved første barn for fædre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2010

bette

jeg synes det er for sent når man har ramt de 40..

og synes egentlig det er idt sent at begynde når man er 30.. altså medmindre det er enebarn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2010

oo

Eva skriver:

Hihi....jo, det er interessant nok men jeg kan jo også godt huske hvordan det var for ti år siden...han har bare en idé om ikke være over 30 år med første barn, men det havde jeg jo også selv dengang...faktisk ville jeg have alle børn inden 30 og var da også 30 da jeg fik Konrad.

Men altså, tror nu også han tænker at han skal have børn med en gammel kone som mig, så skal der ikke gå ti år... jo jo, det er alvorligt... men han er ret så moden faktisk, mere end mig på visse områder...stakkels mand...

Knus Eva...

ja jeg havde også selv en ide om, at jeg skulle have ALLE børn før de 30, men som det ser ud nu blir jeg i hvert fald 29 før der kommer unger i verden, og så kommer det jo til at knibe!

ja det er da meget alvorligt hvis I ligefrem snakker om det i forbindelse med reproduktion af jer to sammen, huhuuu, hvor spændene!!

Anmeld

1. januar 2010

Diana...

Selvfølgelig kan man være 30 men jeg synes når man når de 40 så man sgu for gammel men det jo bare min mening.

Kram

Anmeld

1. januar 2010

bette

hov glemte at skrive at min mand var 22 da mikkel blev født og jeg var 20

Anmeld

1. januar 2010

heaven

jeg har altid sagt jeg ville være mor inden jeg blev 30 - og det nåede jeg lige  - lasse blev født 28 juli, hvor jeg blev 30 år den 24 aug..... peter er 1 år og 4 mdr ældre end mig.... - så han har jo været 31...

vi ville gerne have været yngre, men vi bøvler jo med det - så sådan blev det... men vi vil gerne igang igen liiiige om snart og der vil vi så være hhv 32 og 33

spændende at følge udviklingen hos jer - hvis nogen "kan klare" at blive mor i en moden alder, så er det da dig, hehe...

Jannie

Anmeld

1. januar 2010

Tina2

Thomas var lige fyldt 31 år da vi fik Filuca og jeg var 28 år:-)

Milas kom så 3 år og 3 mdr senere:-)

Anmeld

1. januar 2010

Jules

Min Kristian var 29 da vi fik Viktor. Jeg var selv var 23. Han var så bange for hans "skud" var ved at være blanke.... Så han vil gerne have de næste par børn inden alt for længe  

Anmeld

1. januar 2010

MORJESPERSEN

Her gik vi i gang da jeg var 24 og manden 30, men vi skulle igemmen to spontane aborter før der var held, så jeg nåde at blive 26 og manden 32... Vi snakker da om vi vil have en mere inden jeg bliver 30, syndes 3 børn er lige tilpas...

Anmeld

1. januar 2010

LinLin

Davids far var 21 - og jeg blev 22 seks dage efter David blev født...

Anmeld

1. januar 2010

Anja

Jeg var 31 år og manden 32 år, da vi fik vores første.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.