2009

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

linemus

Sjov tråd - så tvinges man lige til at huske tilbage (selvom jeg ikke synes, huskeren virker ret godt).

2009 startede med aflevering af mit kandidatprojekt og efterfølgende eksamen, og endelig blev jeg færdig og kunne prale af en fancy cand.polyt titel.

Foråret er gået med at søge job og tage til diverse jobsøgningsmøder og kurser.

Sommeren handlede om den nye kagebagningshobby, 2 års fødselsdage og projekt "lav baby", som hurtigt var overstået. Siden er jeg bare blevet tykkere og tykkere, dog ikke pga. kagebagningshobby, som blev lagt på hylden pga. kvalme.

Til Sebastians 5 års fødselsdag bestod vi (jeg) "børnefødselsdagsdebutten" med 15 børn og skattejagt.

Sidst i oktober skød jeg papegøjen og fik drømmejobbet 10 min. fra hjemmet med søde kolleger og alle tænkelige frynsegoder.

Kasper søgte ny jobfunktion på sit gamle arbejde og fik det. Han skal starte på mandag kl.8 (MORGEN), så det betyder også en helt ny dagligdagsstruktur for os alle + vi gik i seng på samme tid for første gang i umindelige tider i går

Ellers er der ikke sket så meget i 2009. Jeg kan se i kalenderen at højdepunkterne har været fest i Søvind, babytræf i Mønsted, koncert i Århus og fødselsdag i Dronninglund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

ivfmarie

Dejlig tråd!

Jeg husker 2009 som et skønt år. Ikke de store begivenheder, men året hvor jeg (igen) besluttede mig for at omlægge levestilen - denne gang resulterede det heldigvis i minus 16 kg, og en meget gladere mor. Ikke mindst er jeg blevet en meget bedre kone (ja, ligefrem en hot mamma, hvis vi spørger Casper!) Det har virkelig gjort noget godt for husfreden (ikke at der var ufred før.. men I ved nok hvordan det kan være..) Vi har det bare så godt som aldrig før i de 10 år vi har været sammen .

Hvis 2010 bliver lige så godt som 2009, så skal I ikke høre mig klage!

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.