Her har 2009 set sådan ud:
Februar: Indlagt med Noah som havde Rotavirus, og vi blev begge selv smittet
(surt der ikke findes en smiley der sidder på toilettet)
Marts: Skøn ferie i mine forældres hus i Thailand, og her fandt vi ud af at vi ventede Nana, termin d. 4 december 
April: Indbrud 
Maj: Fantastisk drømme bryllup 
Juli: Indlagt med Noah som havde falsk strubehoste. Mit livs forskrækkelse, da han ikke kunne få vejret og vi måtte ringe 112.
November: Går min arbejdsplads konkurs 
November: Kommer vores lille smukke Nana til verden d. 25/11 
December: Skal bare glemmes!
D. 1 december bliver jeg indlagt med barselsfeber, og bliver opereret og får fjernet nogle moderkagerester og en masse størknet blod i livmoderen.
D. 9 december får min faster en blodprop i hjernen og jeg tilbringer ca. 10-12 timer hver dag de næsten 3 dage på hospitalet hos hende og min fætter.
D. 12 december dør min faster
D. 18 decemeber bliver hun begravet
(den hidtil sværreste dag i mit lliv)
Resten af december har været meget underlig, og der er blevet grædt meget. Juleaften var ikke nem, og i aften bliver også meget svær.
Selvom 2009 i bund og grund har været et godt år, så overskygger tabet af min faster og de 4-5 måneder jeg havde med mange smerter til slut i Nana's graviditet desværre det positive. Så jeg tror at jeg vil tænke tilbage på 2009 som et "knapt så fedt år" (selvom det jo var godt, for vi blev gift og fik Nana)
Så det blev jo et ret så negativt indlæg, men jeg synes ærligt talt også at i dag er en meget svær dag der bare skal overståes, så vi kan få taget hul på 2010..
Knus Tut