pssst BM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

birgittemarie

Jeg skal nok få den målt SNART! Den befinder sig nemlig ovenpå, målebåndet befinder sige nedenunder og jeg befinder mig i stuen med baby og blottet overkrop, men på et eller andet tidspunkt skal det nok flaske sig, så vi alle tre er på samme etage på samme tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Louise mortil4

birgittemarie skriver:

Jeg skal nok få den målt SNART! Den befinder sig nemlig ovenpå, målebåndet befinder sige nedenunder og jeg befinder mig i stuen med baby og blottet overkrop, men på et eller andet tidspunkt skal det nok flaske sig, så vi alle tre er på samme etage på samme tid.

helt oki, har ikke sp travlt da jeg alligevel ikke har penge til den inden Fredag i næste uge

Anmeld

5. januar 2010

birgittemarie

Sådan! Den sandfarvede er 470 cm. Og så har jeg fundet en turkis på 500 cm.

Anmeld

5. januar 2010

Louise mortil4

birgittemarie skriver:

Sådan! Den sandfarvede er 470 cm. Og så har jeg fundet en turkis på 500 cm.

hva skal du ha for den på 5 m, tror det vil være godt med de ekstra cm

Anmeld

5. januar 2010

Lise

mortil4 skriver:

Hva skal du ha for dem, for vi er altså nød til at ha fat i en vikle igen til Nanna, man bliver jo helt afhændig af det

Lise, hvis du kan leve med hvit stof med røde elefanter så har jeg 6 meter i den rigtige brede liggende til en strækvikle, det er aldrig brugt, det var det jeg havde i overskud da jeg lavede min egen Kan også varmt anbefale en strækvikle, det er altså guld værd

HOV, havde slet ikke set at du havde skrevet til mig

Jeg kan ikke finde ud af at sy  - Kun korssting  Og det er nok ikke det bedste at lave strækvikler af. Men tak for tilbudet.

Jeg har betalt en halv million for min fastvikle. Gik hen til sælgeren og sagde "Jeg skal bede om en strækvikle, tak!", "Hvad vil du med en strækvikle?", sagde sælgeren, "Tag hellere denne (megadyre) fastvikle - den kan du sagtens bruge fra nyfødt, da den kan give sig. Køber du en strækvikle, kan du kun bruge den i ca seks måneder". "Nå, men så stik mig da sådan en fastvikle", sagde den jeg. "Så'gerne , så skal jeg bare bede om en halv million", sagde den flinke sælger. "Tak", sagde jeg og gik...

Var det meget dumt?????

Anmeld

5. januar 2010

Louise mortil4

Lise skriver:

HOV, havde slet ikke set at du havde skrevet til mig

Jeg kan ikke finde ud af at sy  - Kun korssting  Og det er nok ikke det bedste at lave strækvikler af. Men tak for tilbudet.

Jeg har betalt en halv million for min fastvikle. Gik hen til sælgeren og sagde "Jeg skal bede om en strækvikle, tak!", "Hvad vil du med en strækvikle?", sagde sælgeren, "Tag hellere denne (megadyre) fastvikle - den kan du sagtens bruge fra nyfødt, da den kan give sig. Køber du en strækvikle, kan du kun bruge den i ca seks måneder". "Nå, men så stik mig da sådan en fastvikle", sagde den jeg. "Så'gerne , så skal jeg bare bede om en halv million", sagde den flinke sælger. "Tak", sagde jeg og gik...

Var det meget dumt?????

ikke hvis du har mod på at lære det, jeg har hørt (har jo kun selv endnu prøvet strækviklen) at det er rigtig svært at vikle en nyfødt i en fastvikle hvis ikke man har erfaring med det, men jeg ved det jo ikke. Jeg tror jeg ville suse retur til butikken og bytte den.

Det super nemt at sy siksak hele vejen rundt på en symaskine og vupti så har man en billig og rigtig god strækvikle, måske du har en der kan hjælpe dig evt, du sparer en hel del penge på det og de er lige så gode som dem man køber. Jeg gav 350 kr for det stof jeg købte og der var nok til 2 strækvikler. BM ved hva stof du skal bruge hvis det er og hvis hvit stof med røde elefanter ikke lige er dig

Anmeld

7. januar 2010

Louise mortil4

op igen

Anmeld

7. januar 2010

birgittemarie

mortil4 skriver:

hva skal du ha for den på 5 m, tror det vil være godt med de ekstra cm

Hov undskyld, havde slet ikke set, der var nyt fra dig! 5 m. viklen vil jeg også gerne have 150 kroner for.

Og Lise, din tosse! Køb altid dine vikler hos Billige Birgitte!

Knus Birgitte

Anmeld

7. januar 2010

Louise mortil4

birgittemarie skriver:

Hov undskyld, havde slet ikke set, der var nyt fra dig! 5 m. viklen vil jeg også gerne have 150 kroner for.

Og Lise, din tosse! Køb altid dine vikler hos Billige Birgitte!

Knus Birgitte

den vil jeg gerne købe så, men har først penge igen den 15 hvis det er ok?? Ved du hva portoen bliver??

Anmeld

8. januar 2010

birgittemarie

Det er bare i orden. Jeg vil tro, den koster 24,- at sende. Har godt nok ikke lige vejet den endnu, men det koster det i hvert fald at sende en stofble og jeg tror vægten er den samme...

Jeg sender dig lige en PB med kontooplysninger, så kan du bare sætte penge derind efter d. 15. og når jeg har sendt den, så vi ved, hvad portoen blev.

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.