Er det bare mig der er spasser..? (barnevognssele)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2008

Marco2

Loggidut skriver:

marco, du har vendt den forkert...ser det ud til...det vaskemærke skal vende ned mod madrassen, så vidt jeg ved!

hjælper det dig

altså, vaskemærket skal ikke sidde mod hendes numse...det er vist bedst at forklare det sådan

OK, Tak, men det hjælper ikke mht at ligge på spænderne. For de sidder jo stadig inde i rygstykket uanset hvordan jeg vender det.....

Mus: Emily sover også fint ovenpå dem, men må da synes at de er trælse at ligge på til sommer når hun bare ligger i en body???? Kalaha nævnte i mit indlæg om anorak at det måtte være trælst at ligge på lynlåsen, men så vil jeg da mene at det må være endnu mere irriterende at ligge på de der metalspænder?? For de er da tydelige at mærke... Men jeg er måske den eneste der har lagt mærke til at de overhovedet er deri??

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

ka li ja

aj der må jeg gi dig ret igen. det ser træls ud at ligge på...
men er det nok ikke. ligger hun lige ovenpå dem, eller ligger de mere ude i siden?
man ved jo selv hvor irriterende det kan være hvis man ligger ovenpå en hård tingest!!!

Anmeld

29. april 2008

Rasmine

Her bliver Rasmus lagt ned, og SÅ får han selen på. Det er 1000 gange nemmere end hvis de sidder op, så er den også nemmere at lukke.

Anmeld

29. april 2008

ivfmarie

jeg hyar faktisk sådan en sele der. Og den vender rigtigt som du har lagt den. Jeg har bemærket spænderne, men tænkt at di jo presses ned i madrassen, så de (forhåbentlig) ikke er trælse at ligge på.
Jeg har ingen problemer med at få Malts arme i selen, men han sover heller ikke i særlig meget tøj - måske er det det tykke tøj der gør iføringsprocessen besværlig?
Jeg har en mere sele fra Thorn til Freja, og dsen er bare helt super. Der er ingen dikedarer what so ever, og den er nem at justere når hun skal ind og ud af selen. Kan klart anbefales!

Marie

Anmeld

30. april 2008

ka li ja

ja det der ligner lidt vores, den er go

Anmeld

30. april 2008

Tynen

Det er også sådan en jeg har - Har faktisk aldrig lagt mærke til spænderne :S

Men hun har tit sovet uden særlig meget tøj på deri, så de må da ikke genere?!

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.