Er det bare mig der er spasser..? (barnevognssele)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.044 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. april 2008

Marco2

Ja, nu er tiden jo også kommet til at vi har fået monteret selen i barnevognen. Better safe than sorry... Men det synes jeg dæleme er noget makværk. Det er sådan en helt alm. én fra babydan eller sådan noget. Har monteret den ved at sætte de to metalkroge i ringene som er monteret i barnevognen, som jeg går ud fra er til det... Men hun kommer til at ligge ovenpå de metalspænder man skal spænde som går ud til krogene i barnevognen. Ved godt at de spænder ligesom er inde i stoffet, but anyways?? Ligger jeres også ovenpå de spænder. Og hvordan får man armene ind i "hullerne" uden at knække håndledet helt på det stakkels barn. For man kan ligesom ikke spænde remmene der skal over skuldrene op... Er det her overhovedet forståeligt...og i så fald har I andre de samme udfordringer eller er det mig der har gjort et eller andet helt galt??

AG - barnevognsseleamatørnisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

bette

hmm ja jeg må sige det lyder noget mystisk.. hvordan kan han ligge ovenpå dem??
det kan mikkel ihvertfald ikke komme til her..
er de ringe ikke under madrassen?

ang ikke at brække bebs arme.. hmm min er justerbar... bare ik ved skulderen men fra siden af.. (hvis du forstår mit vulapyk)
(H)

Anmeld

29. april 2008

Marco2

Jamen det er ikke krogene som sidder fast til barnevognen, men de spænder som snorene ligesom sidder fast i. Dem man kan justere remmene ned til krogene med. De sidder inde i rygstykket, og det ligger hun da på.... ikke? Er der ikke sådan nogle i din? Og mine omkring skuldrene er også justerbare, men synes det er svært at få de små arme brækket ind i hullerne, når hun har flyverdragten på. Det bliver self nemmere når hun far sin nye fine jakke :)) men jo større hun bliver des sværere må det da blive??

Men tak for svar!!

Anmeld

29. april 2008

Tynen

Er du sikker på at har vendt den rigtigt ;)

Synes det lyder mystisk!
Har en magen til Bettemouse og den skal spæneds foran.

Det lyder da underligt og ikke særlig behageligt hvis de skal ligge overnpå spænderne.

Er det sådan en her du har?

Trine - Der virkelig prøve at greje hvordan din sele ser ud :)

Anmeld

29. april 2008

bette

Marco2 skriver:

Jamen det er ikke krogene som sidder fast til barnevognen, men de spænder som snorene ligesom sidder fast i. Dem man kan justere remmene ned til krogene med. De sidder inde i rygstykket, og det ligger hun da på.... ikke? Er der ikke sådan nogle i din? Og mine omkring skuldrene er også justerbare, men synes det er svært at få de små arme brækket ind i hullerne, når hun har flyverdragten på. Det bliver self nemmere når hun far sin nye fine jakke :)) men jo større hun bliver des sværere må det da blive??

Men tak for svar!!

hmm nu du siger det kan jeg faktisk slet ik huske om der er sådan noget inden i min sele.. åhh mariae hjælp lige lidt her..(jeg har den samme sele som hun har)
men jo det kan da måske godt være lidt svære at få armene derind når han har flyverdragt på.. men synes det er nemmest hvis han sidder op og jeg giver ham den på..

Anmeld

29. april 2008

Tynen

Nej, har vist misforstået det..

Er det spænderne der sidder i bunden af barnevognen du mener hun ligger på?

Trine - Gået i stå i hovedet!

Anmeld

29. april 2008

bette

Tynen skriver:

Nej, har vist misforstået det..

Er det spænderne der sidder i bunden af barnevognen du mener hun ligger på?

Trine - Gået i stå i hovedet!

nej det var nogle der sidder indeni selen.. i rygstykket.. (?)

Anmeld

29. april 2008

Marco2

Ja, nu har jeg jo så lige været ude at ta' billeder af dyret... http://igroups.dk/gfx/igroups/17811/albums/35978/IMG_0610_2.jpg Og her kan man se spændet som sidder inde i rygstykket. http://igroups.dk/gfx/igroups/17811/albums/35978/IMG_0611.jpg SÅdan et sidder der i hver side, og jeg kan da ikke lige greje hvordan jeg får dem flyttet... Og når det sidder i rygstykket, så kommer hun da til at ligge på dem... Er det helt forkert, eller vender jeg noget forkert. Synes ikke det kan vende anderledes eller spændes på på en anden måde??? Hilfe!! Fandt lige det her. Det er sådan én jeg har: http://babydan.dk/page32.aspx?recordid32=347

Anmeld

29. april 2008

Loggidut

marco, du har vendt den forkert...ser det ud til...det vaskemærke skal vende ned mod madrassen, så vidt jeg ved!

hjælper det dig

altså, vaskemærket skal ikke sidde mod hendes numse...det er vist bedst at forklare det sådan

Anmeld

29. april 2008

bette

hmm synes nu det ser meget rigtig ud..
men som sagt har ikke lagt mærke til at de der plastik dimser sidder der..
tror ikke de genere mikkel ihvertfald.. men kommer da helt til at tænke på til sommer når de ikke har så meget tøj på.. hmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.