Endnu et hundedødsfald.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2008

ka li ja

nej det er noget af det værste....
man tuder jo som om det var enden på ens eget liv!!!
jeg glemmer ALDRIG da min elskede hund døede....
så jeg føler virkelig med dig..
og så lige oven i hesten!! pis-lort-fuck-shit-skod-møg!!!!!

håber du har d godt trods alt. den har fået det bedre nu, helt sikkert. min shapper passer godt på den(hende??)

knus fra karina(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

linemus

Knus herfra Trine. Det gør mig rigtig ondt. Jeg har altid elsket billederne jeg har set af den - det var så smuk en hund.

Mange knus Line.

Anmeld

29. april 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

oh nej søde trine...

jeg kan slet ikke sige oh nej nok...det er jo som et familiemedlem man skal tage afsked med...jeg er bare så ked af det på dine vejne...

jeg er ved at være træt af død død død...jeg har lige været til bisættelse ved min faster i dag, og hjulpet med at bære kisten...egentlig ikke en dame jeg snakkede meget med, men alligevel...

min venindes mor er lige død, godt nok var hun gammel...men alligevel, gør det ondt...

ivf har mistet en hund, bacon en kat, mig to katte...ja og dig en hest...og nu det her...jeg syntes alting går ud på død...jeg orker ikke mere...øv

jeg er bare så ked af det på dine vejne...sorry søde, livet er ikke fair, men når det er kræft, så er der sjældent andre udveje...og heldigvis for den ikke skullle lide i længere tid.

jeg græder med dig ven!

Ja, det er sørgeligt, men nu må vi ikke glemme at der faktisk også sker mange gode ting.
Div. frierier, nye jobs, hundehvalpe, og vi har jo alle søde, rene og velopdragne børn osv.

Anmeld

29. april 2008

Susan1978

Mega krammer herfra og masser af tanker..

Susan (H)

Anmeld

29. april 2008

Tynen

Tusinde tak for alle jeres søde ord og tanker! Jeg skiftevis tuder som pisket for så derefter at være rimelig afklaret med det. Men hvor er der bare tomt nu! SUK!:'( Har haft den ondeste hovedpine af alt det tuderi! Imorgen er det ½ år siden min hest blev aflivet - Det er da lidt skummelt at det "falder sammen". Øv - Savner dem sgu bare så meget! De bliver jo som et familiemedlem! Trine

Anmeld

30. april 2008

Muffinmus

Nej da. Det var da vildt. Den var jo lige så frisk da jeg så den her forleden dag.
Puha, føler sgu med dig søde. Det er så drøn hårdt at sige farvel til dem. Krammer til dig.
Men nu må vi håbe den er et godt sted.

Anmeld

30. april 2008

Sille

åhh nej Tynen.. det er jeg sgu ked af at høre.. det er bare noget røv med de dyr..
Sender dig en stoooor krammer..(H)
-sille

Anmeld

30. april 2008

BellaT

Hej Trine. Føler med dig. Kan lige forestille mig når min hund engang dør (om 70 år cirka). Puha, det bliver så hårdt. Ikke mere klikken henover trægulvet. Ej, hvor er det sørgeligt.:'( Håber dog at du ikke helt opgiver tanken om dyr, for de giver så meget. Selvom man bliver så ked af det når de forlader os. Øv altså. Trøsteknus fra Helle...(H)

Anmeld

30. april 2008

Lene76

nåh æv æv en skam at ens kæledyr ik kan blive 100 år... Stort kram herfra..... og en tåre:'(

Anmeld

1. maj 2008

birgittemarie

Øv ha, hvor er det synd for dig :( Først hesten og så hundebassen, det er da et rigtigt liv og død år for dig.
Jeg føler med dig og god bedring til lille feber Stella også.

(H) fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.