Endnu et hundedødsfald.. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. april 2008

Tynen

Ja, så blev det endnu engang min tur til at tage afsked med det sidste af vores dyr!

Talja er lige blevet aflivet pga. leverkræft!
13 år gammel.

Jeg er fuldstændig knust - Det er bare gået så stærkt siden igår.
Den kunne hverken rejse sig eller gå imorges og har hverken spist eller drukket i 2 dage!

Vi har lige været ude og tage afsked med den og det gør bare så ondt i hjertet.
Jeg kan slet ikke overskue aldrig mere at skulle høre dens trip-trap når den går hen af trægulvet, at den ikke sidder og tigger ved bordet og at man aldrig skal putte med den mere!

Sidder her og glor på dens tomme halsbånd - Aldrig mere dyr!!
Jeg orker simpelthen ikke at tage afsked med dem!

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2008

bette

ej søde det er jeg ked af at høre... det gør sku helvedes ondt at miste sine kære..:-o
men den har tods alt levet 13 lange år.. det er flot synes jeg.... men træls måde at skulle lade livet på.. havde det da bare været alderdom..
håber du snart bliver gladere igen.

heidi som vil have flere dyr, selvom afskeden er hård..

Anmeld

29. april 2008

..

Det er jeg virkeligt ked af at høre, føler rigtigt meget med dig:'( Håber snart du kommer op og får humøret igen men ved godt det er super svært:'( (H)

Anmeld

29. april 2008

Nadi

Åh Trine jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive, for der er nok ikke rigtig noget jeg kan sige som tager sorgen. Desværre :(

Men håber et (H) kan varme og trøste lidt?!

-Nadia

Anmeld

29. april 2008

Rasmine

Sikke noget pis. Lortedag!
Føler med dig/Jer.

Anmeld

29. april 2008

Doktor Doolittle

Puha sender en masse tanker til dig og et stort kram (H)

Anmeld

29. april 2008

ivfmarie

øv øv søde Trine.
Behøver jeg at fortælle at jeg græder mig dig nu!? Jeg ved præsic hvordan du føler - og jeg ved også at jeg ikke kan sige noget der får dig til at føle mindre had over at skulle tage afsked med en nær ven!

Jeg tænker på dig, og føler med dig

Ae ae, Marie

Anmeld

29. april 2008

Marco2

AIii, Trine. Føler med dig. Pis at de møgdyr ikke bliver ældre.
Marco skal blive mindst 50 åR!!!!! Basta!!

AG

Anmeld

29. april 2008

Loggidut

oh nej søde trine...

jeg kan slet ikke sige oh nej nok...det er jo som et familiemedlem man skal tage afsked med...jeg er bare så ked af det på dine vejne...

jeg er ved at være træt af død død død...jeg har lige været til bisættelse ved min faster i dag, og hjulpet med at bære kisten...egentlig ikke en dame jeg snakkede meget med, men alligevel...

min venindes mor er lige død, godt nok var hun gammel...men alligevel, gør det ondt...

ivf har mistet en hund, bacon en kat, mig to katte...ja og dig en hest...og nu det her...jeg syntes alting går ud på død...jeg orker ikke mere...øv

jeg er bare så ked af det på dine vejne...sorry søde, livet er ikke fair, men når det er kræft, så er der sjældent andre udveje...og heldigvis for den ikke skullle lide i længere tid.

jeg græder med dig ven!

Anmeld

29. april 2008

Ny mor

Åh, nej....vi ved det skal ske, men man vænner sig aldrig til at sige farvel til ens elskede dyr.......føler med dig......
kram Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.