Operation overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2009

Millebasse

Dejligt at det er ovre for dig

Jeg ville også ringe til afdelingen hvis du er bekymret, hellere ringe en gang for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2009

birgittemarie

Godt, det er overstået og gik godt.

Prøv at lade være med at bekymre dig for meget om sygeplejersken, for der kan jo være 100 andre grunde til, at hun virkede bekymret på dig end at der er noget særligt ildevarslende i at skulle have taget biopsi igen. Det kan jo sagtens være, at de bare tager sådan en igen for at være HELT sikre og det er jo godt.

Og så ville jeg helt sikkert også ringe til hospitalet for min sindsros skyld og høre, hvorfor du skal have taget en ekstra biopsi. Men jeg håber, du kan lade være at bekymre dig for meget om det indtil da.

Knus Birgitte

Anmeld

30. december 2009

ivfmarie

Åhh Betina, jeg har sådan tænkt på dig! Håber at du har det godt.

Ved du hvornår der er svar på hvad de finder i keglesnittet? Det bliver sendt til undersøgelse, så man kan se om alle forandringerne er fjernet.

Jeg tror at de vælger at tage en fornyet biopsi fordi de har mistanke om at forandringerne sidder "længere oppe" end keglen. Eller også er der mistanke om mere end "bare" celleforandringer.
Det bliver heldigvis afklaret når de får svaret. Undersøgelse af keglen kan desuden vise om randen er fri - hvis den er fri for forandringer, så skulle det ikke være nødvendigt med biopsier, det betyder nemlig at de har fået alt det med ud der er ramt af forandringerne.

Hvis du ringer til sygehuset, så få dem lige til at fortælle dig hvad den præcise diagnose var - om der var tale om dysplasi eller CIS.

Knus Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.