Operation overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. december 2009

BK

Hejsa Piger...

Vil bare lige sige at i dag var så dagen hvor jeg skulle opereres... og ja det gik faktisk helt okay...

Mødte fastene op på sygehuset i morges kl 8:30 som jeg fik besked på i går... Blev efter 2 timers venten fulgt ned på et værelse hvor jeg skulle skifte tøj og blev lagt i seng blev efter ydereligere 1½ times venten kørt til operationsstuen... Klokken 13:30 ca blev jeg kørt på opvågning, og kl 14:15 var jeg tilbage på stuen...

kl 16:15 kom sygeplejeskerne i tanke om at det da egentlig godt kunne tænkes at jeg var lidt sulten efterhånden...

Bagefter fik jeg fjernet den der tampon de havde stoppet op... Og ja så måtte jeg tage hjem...

Fik dog lige en ny tid med, så jeg skal møde til kontrol d. 30. marts, hvor der skal tages en ny smear-prøve og en ny biopsi...

Knus Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Anja

Dejligt at høre, at det ikke var så slem en omgang

Anmeld

28. december 2009

Tynen

Puha, godt det er overstået, Trold!
Det lyder som om du er rimelig ovenpå?!

Anmeld

28. december 2009

BK

Jo jo... har hverken ondt eller noget... føler godt nok jeg bliver lidt svimmel en gang i mellem, men der smuttede vist også lidt blod... for de måtte så vidt jeg kunne forstå til at brænde mig (altså i dåsen)...

Anmeld

28. december 2009

Lene76

godt og høre at det gik godt  nu ska du så bare huske at sætte kaj på arb (hehe) for du ska jo passe lidt på med hva du laver den næste uges tid.

Godt nytår Betina, jeg håber virkelig ik der er noget i det de har fjernet i dag.

Lene

Anmeld

28. december 2009

Louise mortil4

godt det gik godt, pas nu godt på dig selv de næste dage og bare gang i manden. Håber sådan at det idag er det eneste du skal i gennem.

Anmeld

29. december 2009

BK

Nu har Kai heldigvis ikke noget i mod at lave noget her hjemme, men det er lidt svært for ham når han er på arbejde... Men jo tager det da lidt med ro, og laver det hele i mit tempo...

Spurgte om der var noget jeg skulle passe på med, altså løft og så videre, der fik jeg afvide at det eneste jeg ikke måtte var at tage karbad og dyrke sex  i 14 dage... Karbad gør ikke så meget for vi har ikke noget badekar, men det andet kan godt være lidt hårdt...

Ville i blive bekymret hvis sygeplejersken var bekymret/overrasket over at der var bestilt tid til en stor undersøgelse (smear og biopsi), i stedet for en almindeligt kontrol... For sygeplejersken virkede overrasket/bekymret/forvirret over det...

Anmeld

29. december 2009

Anja

Ja, jeg ville da nok tænke over det  - da det måske ikke virker som rutine, men der er jo ikke noget at gøre ved det. Måske er de bare meget grundige

Anmeld

29. december 2009

Rasmine

Dejligt det er overstået.

Jeg ville altså ringe til afdelingen, hvis jeg var det mindste i tvivl, eller hvis jeg syntes sygeplejersken virkede underlig.

Det kan da give lidt ro?

Synes godt nok der er læææænge til marts? 

Anmeld

29. december 2009

Muffinmus

godt at du er pvre den nu..og det gik jo egentligt ret nemt, bortset fra en irriterende ventetid..øv.

Håber ikke den nye test vil vise noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.