nytårsaften hva er jeres menu????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2009

Louise mortil4

vi har lige ændret lidt i vores igen for ca 1000 gang inden for den sidste månede.

Indtil videre skal vi ha

Forret : tarteletter og høns i aspars.

Hovedret : Indbagt svinemørbrad pakket ind i en fars med fint hakkede grøntsager og butterdej, med bagtekartofler og ovnbagte grøntsager.

Dessert en chokoladekage med en let frugt is oven på, frisk frugt salat med vaniliecreme.

Natmad : asparssuppe med kødboller og flutes

indmellem lidt snold, frugt og nødder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Vi plejer at spise fondue, men i år bliver vi ikke så mange, så det kan ikke rigtig betale sig med en masse forskelligt kød. Så her står den på rejecocktail eller blinis med ørredrogn til forret, premium roastbeef med hasselbagte kartofler, ovnbagt broccoli og sovs til hovedret og noget is af en slags med friske frugter til dessert. Natmad havde jeg ikke tænkt på - mon ikke det bliver rester...

Anmeld

28. december 2009

Lene76

forret ik hlet på plads men noget med laks og rejer

hovedret. raklette med forskelligt kød, pølser bacon og forskelligt grønt til. salat og nogle bagte el flødekartofler. flutes go vin og kolde sodavand og saft.

dressert kommer vores gæster med

også vil der være frisk frugt slik og chips til bare og gå og nipse til

Anmeld

29. december 2009

Bamseboet :D

Her er vores nytårs menu:

Forret: rejecokctail

Hovede ret: Elg steg, hasselbagte kartoffler, vildt sovs, ærte-bacon mix og waldorf salat

Dessert: hjemmelavet is

Anmeld

29. december 2009

Helle30

Forret: Rose af røget laks med fromage frais irørt friske krydderurter  lagt på en salatbund, pyntet med krebsehaler, dild og sherrytomater, hertil flutes.
---------------
Mellemret:  Spinatfarseret rødspættefilet med hvidvins-sauce,     hertil minicroissant fyldt med rød pigment ristet i olivenolie.
---------------
Hovedret:  Rosa-stegt oksemørbrad serveret med forårsløg, rodfrugt-sautè, svamperagout, pom. Røsti og sauce Bordelaise.
---------------
Dessert:  Hjemmelavet is anrettet i chokoladeskål,  på en bund af frugtcoullis, pyntet med friske bær.
---------------

Frit kopieret fra menukortet fra det sted, hvor vi har bestilt menuen.

Børnene får spaghetti med kødsauce - den er et hit hver gang.

Vi bliver 4 par + børn hér hjemme hos os. Vi bestiller altid maden ude, og så uddelegerer værtsparret indkøb af div. drikkevarer, kransekage mv. til de øvrige.

Jeg eeeelsker, at vi lægger hus til igen i år. Det er så meget nemmere ift. ungerne (søvn, mad osv.) synes jeg.

- Helle - som faktisk kun mangler at købe nogle sjove hatte og et par festlige tights. Af uransagelige årsager har jeg en kjole, der faktisk kan bruges

Anmeld

30. december 2009

Nadi

Forret: Hummer og båndpasta (en opskrift der er i føtex-kataloget)
Hovedret: Tournedous, kartofler, svampesovs, asparages svøbt i parmaskinke og broccoli salat
Dessert: Hjemmelavet is med portvin og chokolade eller tuktærte med flødeskum og frugter.

Men det var inden vores planer blev ændret for imorgen, nu ved jeg ikke hva vi skal have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.