nytårsaften hva er jeres menu????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Lene76

hos os er det blevet en tradition at vi spiser raklette..... men prøver at finde på noget nyt og børnevenligt til forret og dessert nogen forslag?????

hva ska i andre ha den dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

BK

Altså børnevenligt ved jeg ikke helt om det er, men vi skal have grønlangkål, kålpølser, hamburgerryg, og kartofler... Ved ikke om vi skal have budding til dessert, for sidste år mislykkedes det for mig, og det smager ikke ret godt med "kagecreme" til dessert...

Anmeld

27. december 2009

Lise

Ved ikke hvad forretten og hovedretten er i år, da vi bare skal bringe desserten. Men det er sikkert noget rigtig lækkert

Har grublet meget over hvad desserten skal være, men tror jeg er kommet frem til en dobbelt chokolademousse (hvid/mørk) med friske hindbær og blåbær til og måske en kvist mynte...

Anmeld

27. december 2009

ivfmarie

Vi skal have hummerhaler og krebseklør til forret, langtidsgrillet oksemørbrad med bagte grøntsager og salat til hovedret, og så noget kageværk til dessert.

Forslag til forretter/desserter:

indbagt laks, rejecocktail, lakseruller (wraps med røget laks), suppe (her er suppe en sikker vinder hos begge unger). Is er en klassiker, pandekager er et hit, klæg chokoladekage med softice og frisk frugt er bare SÅ lækkert.. Det er jo kun fantasien der sætter grænser.

Marie - nu lækkersulten

Anmeld

27. december 2009

ka li ja

jeg ved det simpelthen ikke

den vi skal ud og holde nytår hos, står for menuen og de laver altid monster lækkert mad. det blir bare så godt!!

jeg skal bare stå for bordpynt, chips og forskelligt dip

Anmeld

27. december 2009

Kristina V

Vi skal have Sushi og lidt tapas pølser med hvidløgsost til forret, hovedret bliver mammoreret oksefilet, med bagekartofler, bønner med bacon og Tomater med fløde bacon og ost. Til dessert skal vi have softice med forskellig toppings, og til natmad bliver der rester fra tapas og min mand oksekødssuppe....

GUF

Anmeld

28. december 2009

sbs78

Kristina V skriver:

Vi skal have Sushi og lidt tapas pølser med hvidløgsost til forret, hovedret bliver mammoreret oksefilet, med bagekartofler, bønner med bacon og Tomater med fløde bacon og ost. Til dessert skal vi have softice med forskellig toppings, og til natmad bliver der rester fra tapas og min mand oksekødssuppe....

GUF

Og vi glæder os helt vildt til at skulle spise alt den dejlige mad

Anmeld

28. december 2009

Marco2

Fondue.

Det er blevet en tradition så det får vi hvert år. Med flødekartofler, gode salater og en masse dejligt tilbehør.

AG

Anmeld

28. december 2009

Kristina V

sbs78 skriver:

Og vi glæder os helt vildt til at skulle spise alt den dejlige mad

Det er godt søde.. Glæder mig også til i kommer...

Anmeld

28. december 2009

linemus

Indtil videre skal vi bare være os fem, så her står menuen på pandekager med alt det gode og ellers ren afslappende hygge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.