utålmodig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

MoarTNoah

MaleneG skriver:

sådan det lidt ala det samme.. men engang imellem så har jeg lige en times tid hvor jeg nuller naller i lænden, og i maven hvor så derefter at det forsvinder som dug fra solen igen.

Men hold da op hvor har man jo ondt i lårerne på det her tidspunkt, det føles jo som om man har løbet flere kilometer uden at strække ud efter sig.

får først ondt i lænden når jeg lægger mig i seng om aftenen, så der får jeg dejlig massage af manden.. <3

Har ikke ondt i lårene, men fra knæene og ned har jeg vand som en i helvede, og min hud er bare så udspillet at jeg næsten kan mærke mine fødder revne.. viiildt ubehageligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

MaleneG

KatrineR skriver:

får først ondt i lænden når jeg lægger mig i seng om aftenen, så der får jeg dejlig massage af manden.. <3

Har ikke ondt i lårene, men fra knæene og ned har jeg vand som en i helvede, og min hud er bare så udspillet at jeg næsten kan mærke mine fødder revne.. viiildt ubehageligt!

Åh det gør så av med det dumme vand i kroppen

Men nu kan der heller ikke gå forfærdelig længe før de små pus melder sin ankomst

Anmeld

7. januar 2010

SHERO

Jeg er faktisk ikke SÅ utålmodig (utroligt nok) men guuud hvor er jeg træt at min telefon bare ringer og ringer og ringer, og hvis man så lige er i bad går folk helt i panik hvis man ikke tager telefonen. synes jeg bevare roen ret godt, bare alle andre der stresser mig hehe :-D

Men ærlig talt, så kunne han godt ta og komme snart :-D

Anmeld

7. januar 2010

MaleneG

Tullen85 skriver:

Jeg er faktisk ikke SÅ utålmodig (utroligt nok) men guuud hvor er jeg træt at min telefon bare ringer og ringer og ringer, og hvis man så lige er i bad går folk helt i panik hvis man ikke tager telefonen. synes jeg bevare roen ret godt, bare alle andre der stresser mig hehe :-D

hehe ja hvis man ikke selv er utålmodig, så bliver man det sten sikkert af alle de folk som ringer  Jeg ved ikke helt om folk tror man har tænkt sig at føde i alt hemmelighed, og først kontakte dem om nogle måneder .. *G*

Anmeld

8. januar 2010

lion

Tullen85 skriver:

Jeg giver dig så ret, at ens telefon skal bandlyses når ens termins dato er kommet.

Da jeg ventede Cassandra ringede folk også hele tiden, og jeg endte med at gå 14 dage over tid, nej hvor var jeg træt af den telefon. Som om jeg havde tænkt mig at føde også, flere dage efter fortælle familien det.

Jeg er i dag 34+0 henne og jeg er utålmodig allerede, men ikke så meget som sidst. Jeg håber ikk det bliver værre

Anmeld

8. januar 2010

@spire

jeg er 33+0 og synes ikke ventetiden har været så slem før nu! Er ved at gå ud af mit gode sind, og hvis jeg går over tiden tror jeg simpelthen jeg går amok.. Ved godt det er vildt forfærdeligt, men håber lidt på at føde før tid, bare for at få hende uuuud...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.