utålmodig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.972 visninger
25 svar
0 synes godt om
26. december 2009

MaleneG

puha er kun 38+3 idag, og er allerede meget utålmodig

Aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op hvis jeg går over termin, så når jeg da at splitte huset ad i frustrationer. alle de tegn på at nu er det ved at være nu.. men næh snydt, så går de bare i sig selv igen

Andre end mig som er ved at være utålmodige efter at få deres små bebser i armene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

Mary

Utålmodig.......ja tak  Det er jeg også!

Jeg kan ikke rigtig sige andet, men jeg tror bare det er meget meget naturligt at man bliver det. Mon ikke naturen er så smart indrettet, at man skal blive træt af at være gravid og være klar til BABY? Jeg er i hvert fald helt klar  ..og har i øvrigt været det i lang tid! 

Har selv alle mulige tegn på fødsel, men jeg har efterhånanden fattet(!) at det ikke er tegn på fødsel, bare sådan min krop reagerer åbenbart  Håber du snart får din pige ud til dig.

Kærligst Maria 39+1

Anmeld

27. december 2009

anette4

hej

jeg er godt nok også ved at være utålmodig og har været det rigtig længe men nu er der heldigvis kun 2 dage til jeg bliver sat igang så der er ikke så længe mere

Anmeld

1. januar 2010

MoarTNoah

Har det på præcis samme måde som dig!.. jeg er SÅÅ utålmodig efter at det hele skal gå igang, bare jeg får lidt ondt i ryggen tænker jeg "hov - var det nu en ve?" .. men næææææ nej, selvom terminen først siger 6 Januar ku han da godt have tid til at komme før ..

Jeg vil heller ikke kunne magte at gå over tid over hovedet..

Anmeld

1. januar 2010

MoarTNoah

MaleneG skriver:

puha er kun 38+3 idag, og er allerede meget utålmodig

Aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op hvis jeg går over termin, så når jeg da at splitte huset ad i frustrationer. alle de tegn på at nu er det ved at være nu.. men næh snydt, så går de bare i sig selv igen

Andre end mig som er ved at være utålmodige efter at få deres små bebser i armene?

Citerer lige så du kan se jeg har skrevet

Anmeld

1. januar 2010

MaleneG

KatrineR skriver:

Citerer lige så du kan se jeg har skrevet

hehe sjovt vi har termin på samme dag

Måske vi føder samme dag

Anmeld

1. januar 2010

MoarTNoah

MaleneG skriver:

hehe sjovt vi har termin på samme dag

Måske vi føder samme dag

Ja det er det faktisk, tror ikke jeg har set nogen andre med samme terminsdag herinde..

"I'll race you to the finish-line"

Anmeld

1. januar 2010

MaleneG

KatrineR skriver:

Ja det er det faktisk, tror ikke jeg har set nogen andre med samme terminsdag herinde..

"I'll race you to the finish-line"

Tak

Men jeg vil da sende noget vestøv afsted i din retning

Anmeld

1. januar 2010

MoarTNoah

MaleneG skriver:

Tak

Men jeg vil da sende noget vestøv afsted i din retning

Jeg sender noget tilbage osse

Og sig lige til hvis du finder en magisk måde at sætte dig selv igang på, så er jeg osse sikker på at der er en masse andre der osse gerne vil vide det... hehe

Anmeld

1. januar 2010

MaleneG

KatrineR skriver:

Jeg sender noget tilbage osse

Og sig lige til hvis du finder en magisk måde at sætte dig selv igang på, så er jeg osse sikker på at der er en masse andre der osse gerne vil vide det... hehe

hehe jeg vil i dagens anledning prøve at hoppe i sengen  det er både sjovt, og måske og effektivt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.