utålmodig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2010

MoarTNoah

MaleneG skriver:

hehe jeg vil i dagens anledning prøve at hoppe i sengen  det er både sjovt, og måske og effektivt?

HAHA.. held og lykke! jeg tør dælme ikke hoppe i vores seng, ikke efter vi har prøvet noget andet i sengen for at få det til at gå igang..

tror den har knækket noget i enden, den larmer noget så FORFÆRDELIGT nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

MaleneG

KatrineR skriver:

HAHA.. held og lykke! jeg tør dælme ikke hoppe i vores seng, ikke efter vi har prøvet noget andet i sengen for at få det til at gå igang..

tror den har knækket noget i enden, den larmer noget så FORFÆRDELIGT nu..

haha ark ja det er jo en af de klassiske "arbejdsskader" det medfører :p

hehe men som du kan regne ud så virkede hopperiet i sengen ikke efter hensigten, tilgengæld tror jeg vi skal skifte madrasserne  tror ikke fjedrene har det så godt længere..

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

MaleneG skriver:

haha ark ja det er jo en af de klassiske "arbejdsskader" det medfører :p

hehe men som du kan regne ud så virkede hopperiet i sengen ikke efter hensigten, tilgengæld tror jeg vi skal skifte madrasserne  tror ikke fjedrene har det så godt længere..

Hehe.. Ja det har du helt ret i..

Jamen så kan du da kun trøste dig med at det er januar så kan du jo nok finde billig madras.. hehe..

Jeg har hørt at det skulle være godt at spise ananaser, men har osse hørt fra en der spiste 7 ananaser at det ikke virkede.. hehe...

Anmeld

2. januar 2010

MaleneG

KatrineR skriver:

Hehe.. Ja det har du helt ret i..

Jamen så kan du da kun trøste dig med at det er januar så kan du jo nok finde billig madras.. hehe..

Jeg har hørt at det skulle være godt at spise ananaser, men har osse hørt fra en der spiste 7 ananaser at det ikke virkede.. hehe...

Annanas smager dejligt, men kan desværre ikke tåle det

Men ud kommer hun jo ihvertfald løbet af denne måned, om hun så skal tvinges af lægerne, men ville da være dejligt hvis hun kom nu

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

MaleneG skriver:

Annanas smager dejligt, men kan desværre ikke tåle det

Men ud kommer hun jo ihvertfald løbet af denne måned, om hun så skal tvinges af lægerne, men ville da være dejligt hvis hun kom nu

Hehe.. lige præcis! har det på samme måde! ..

Har min engel på maven senest 20januar.. det er alligevel noget der gør  én glad

Anmeld

2. januar 2010

MaleneG

KatrineR skriver:

Hehe.. lige præcis! har det på samme måde! ..

Har min engel på maven senest 20januar.. det er alligevel noget der gør  én glad

ja, selvom tanken om at føde i slutningen af januar alligevel er lidt underlig

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

MaleneG skriver:

ja, selvom tanken om at føde i slutningen af januar alligevel er lidt underlig

Ja meget.. jeg satser på starten af Januar .. helst!

Anmeld

2. januar 2010

MaleneG

KatrineR skriver:

Ja meget.. jeg satser på starten af Januar .. helst!

ja

Har du ellers nogen tegn på at den bette vil ud?

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

MaleneG skriver:

ja

Har du ellers nogen tegn på at den bette vil ud?

nææ ikke sådan tegn på at han vil ud rigtigt..

Han ligger lavt i bækkenet, så kan rigtigt mærke når han rykker rundt, og så gør mine plukkeveer mere ondt end til at starte med.. men det jo helt normalt..

Hva med dig?

Anmeld

3. januar 2010

MaleneG

KatrineR skriver:

nææ ikke sådan tegn på at han vil ud rigtigt..

Han ligger lavt i bækkenet, så kan rigtigt mærke når han rykker rundt, og så gør mine plukkeveer mere ondt end til at starte med.. men det jo helt normalt..

Hva med dig?

sådan det lidt ala det samme.. men engang imellem så har jeg lige en times tid hvor jeg nuller naller i lænden, og i maven hvor så derefter at det forsvinder som dug fra solen igen.

Men hold da op hvor har man jo ondt i lårerne på det her tidspunkt, det føles jo som om man har løbet flere kilometer uden at strække ud efter sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.