er jeg eller ikk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

BabyThilde

Jeg tør godt sige tillykke :-)

Julekram Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

Corn

Ja den er mere tydelig end da jeg testede herhjemme for nogen tid siden og jeg har da lige set den derinde på NF billederne...

Så tillykke

Anmeld

25. december 2009

Anonym trådstarter

tak tak alle sammen men her den 23\12 begyndte jeg at bløde lige dagen efter jeg tog den test så nu ved jeg det ikk

Anmeld

25. december 2009

Mka

jeg synes du skal ringe til din læge. har du prøv med en test igen så.. har du fået fortalt det til kæresten

Anmeld

25. december 2009

Anonym trådstarter

neej har ikk fået taget en til test alt har jo lukket.. og nej vil ikk fortælle noget til kæresten før jeg er sikker på om jeg stadigvæk er

Anmeld

25. december 2009

Mka

okay, husk at apotek og daglig brugsen er åben. man kan jo godt have mens selvom at man er gravid.

Anmeld

25. december 2009

Anonym trådstarter

har de åben? det viste jeg faktisk ikk troede bare alt havde lukket... jaa det ved jeg godt men den var 14 dage forsinket,, inden da og har jo taget p piller

Anmeld

25. december 2009

Anonym trådstarter

RikkeØ skriver:

Nu handler det altså også om lidt mere end bare at spise sundt og ikke gå i byen. MEGET mere.

Så tænk jer godt om

vi går faktisk slet ikk i byen vi gider ikk bruge penge på det,, og det har aldrig været min kæreste.. og det siger ikk mig mere såå der er ikk rigitg noget der som vil blive forandret..

Anmeld

25. december 2009

MM1987

Anonym skriver:

vi går faktisk slet ikk i byen vi gider ikk bruge penge på det,, og det har aldrig været min kæreste.. og det siger ikk mig mere såå der er ikk rigitg noget der som vil blive forandret..

Tillykke med graviditeten...tror jeg har gættet hvem du er - så bliver du ung mor som ønsket...ønsker alt godt til jer...

Tror nu hun mener det er MERE end at man ikke længere kan gå i byen...

men det ved du vel...

Anmeld

25. december 2009

Anonym trådstarter

joo jeg ved godt man ikk kan gøre det som man vil når det er.. tak tak men ved nu ikk helt endnu alligevel er gravid for begyndte at bløde her den 23 men ja ville godt være ung mor men ikk planlagt det skulle ske nu synes det er godt klaret at blive gravid på p piller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.