er jeg eller ikk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.077 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. december 2009

Anonym trådstarter

nogen der kan se om jeg er gravid eller ikk er

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

Isabeau

Vil mene, den er positiv, men prøv med en mere imorgen... Stregerne blir´ mere tydelige, jo "mere gravid" du er

Anmeld

23. december 2009

Anonym trådstarter

hvis jeg er gravid såå er jeg 6+2

Anmeld

23. december 2009

mor-til-cille

Jeg vil mene den ser positiv ud...

Anmeld

23. december 2009

Anonym trådstarter

jaa men synes det er godt klaret at blive det på p piller for anden gang men kan jo have noget at gøre med min læge ikk ville give mig nye i sommers der da jeg blev gravid og tabte

Anmeld

23. december 2009

Trolde_mor

Jeg vil helt klart mene at den er positiv...

Så tør godt sige tillykke

Anmeld

23. december 2009

mor-til-cille

Der skal ikke mere end en enkelt glemt p-pille til at blive gravid... Kender efterhånden et par stykker der er blevet gravide på den måde... Men prøv igen i morgen og se hva den siger... Der er ikke meget andet at gøre...

Anmeld

23. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Tror godt jeg tør sige tillykke, den test der er klart meget mere tydelig end den jeg tog første gang. den blev endda først positiv 2 dage efter jeg havde taget den..

Har hørt den med læge og p-piller før. har gået i mødregruppe med en- det er svinerri fra lægens side.

Anmeld

23. december 2009

Anonym trådstarter

tak tak heh jaa det synes jeg os men så er det godt mig og min kæreste er modne nok til det,, hvis det var uheldet var ude men min kæreste ved ikk noget endnu

Anmeld

23. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

tak tak heh jaa det synes jeg os men så er det godt mig og min kæreste er modne nok til det,, hvis det var uheldet var ude men min kæreste ved ikk noget endnu

Nu ved jeg ikke hvor gamle i er, men modenhed er jo forskelligt fra folk til folk..
Men hvis man skal sige om uheldet er ude eller ikk ude, så er der ude. Er næsten 100 på du er gravid.. Men vil du have barnet? og er din kæreste indstillet til det også, hvis det er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.