Anonym skriver:
en må være nok og der var jeg 15 og ikk klar og det var et engangs knald mig og min kæreste gider ikk tag i byen eller ud og drik såå der er ikk noget der som blir anderledes.. men mig og min kæreste har været sammen i over et år og bor sammen og det hele og akn finde ud af og håndter penge og spise sundt
Jah, jamen jeg vil sq ikk sidde og spille klog.
Jeg var selv 18 da jeg blev gravid med min datter. Og den dag i dag er jeg alene med hende. Så jeg kan jo ikke prale med at jeg holder statestikken nede med unge-"skilsmissepar". (men det fortryder jeg ikke- det er vidst kun godt mht min datter) Har altid passet børn og sådan så vidste hvad jeg gik ind til. Og er virkelig ikke blevet overrasket. Men det skal lige siges jeg har så nem en pige at man sku tro det var løgn.
Men jeg var selv inde og sku' have haft hende fjernet, men det ku' jeg ikke. Så på 5 min valgte jeg at stikke halen mellem benene og gå min vej sammen med min mor- Noget jeg virkelig ikke har fortrudt.!
Man skal bare huske man får ansvar for en andens liv, plus at der er forskel på at gå hjemme på barsel og så at tage uddannelse og ha barn.. Men også at man skal huske at man måske har et stille og rolig barn når det baby, men pludselig er det over alt, og der skal bruges ret så meget mere tid på at rende og holde øje, men hvis man vil det tager man alt det som det kommer hen af vejen
Anmeld