er jeg eller ikk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

Anonym trådstarter

jeg er 17 han blir 23 her i næste månede,, jaa han er afklaret med hvis jeg blev gravid tog jeg kk abort igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

jeg er 17 han blir 23 her i næste månede,, jaa han er afklaret med hvis jeg blev gravid tog jeg kk abort igen 

Forstår dig aalt for godt!!

Anmeld

23. december 2009

Anonym trådstarter

en må være nok og der var jeg 15 og ikk klar og det var et engangs knald mig og min kæreste gider ikk tag i byen eller ud og drik såå der er ikk noget der som blir anderledes.. men mig og min kæreste har været sammen i over et år og bor sammen og det hele og akn finde ud af og håndter penge og spise sundt

Anmeld

23. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

en må være nok og der var jeg 15 og ikk klar og det var et engangs knald mig og min kæreste gider ikk tag i byen eller ud og drik såå der er ikk noget der som blir anderledes.. men mig og min kæreste har været sammen i over et år og bor sammen og det hele og akn finde ud af og håndter penge og spise sundt

Jah, jamen jeg vil sq ikk sidde og spille klog.
Jeg var selv 18 da jeg blev gravid med min datter. Og den dag i dag er jeg alene med hende. Så jeg kan jo ikke prale med at jeg holder statestikken nede med unge-"skilsmissepar". (men det fortryder jeg ikke- det er vidst kun godt mht min datter) Har altid passet børn og sådan så vidste hvad jeg gik ind til. Og er virkelig ikke blevet overrasket. Men det skal lige siges jeg har så nem en pige at man sku tro det var løgn.

Men jeg var selv inde og sku' have haft hende fjernet, men det ku' jeg ikke. Så på 5 min valgte jeg at stikke halen mellem benene og gå min vej sammen med min mor- Noget jeg virkelig ikke har fortrudt.!

Man skal bare huske man får ansvar for en andens liv, plus at der er forskel på at gå hjemme på barsel og så at tage uddannelse og ha barn.. Men også at man skal huske at man måske har et stille og rolig barn når det baby, men pludselig er det over alt, og der skal bruges ret så meget mere tid på at rende og holde øje, men hvis man vil det tager man alt det som det kommer hen af vejen

Anmeld

23. december 2009

Rikke, Liam & Linus

Anonym skriver:

Nu handler det altså også om lidt mere end bare at spise sundt og ikke gå i byen. MEGET mere.

Så tænk jer godt om

Anmeld

23. december 2009

Mum33

Jamen tillykke - vist ikke nødvendigt at være ano  Det er ret tydeligt  

Anmeld

23. december 2009

frk andreasen

jeg vil sige du er gravid tillykke

knus tanja 27+3

Anmeld

23. december 2009

SaNiNa

Du er da helt sikkert gravid, Stort tillykke

Anmeld

23. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

jamen stort tillykke, den er vist ikke til at slå fejl af..

super dejlig julegave..

knus karina 33+1

Anmeld

23. december 2009

lillemunk

Jeg vil sige positiv
Tør sørme godt at sige tillykke, så skøn julegave at få.
Jule knus fra Karin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.