eh, er jeg den eneste der synes det er en laaang ferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2009

BellaT

Marco2 skriver:

Nej, jeg synes det er superfedt! Jeg holder Emily hjemme disse dage også så vi får så meget tid som muligt sammen. Men jeg har selvfølgelig også kun én. Og hun er såå nem at have med til alt muligt. Så vi hygger maks! Og jeg skal jo først begynde på arbejde igen den 15. februar, så jeg tror ikke at vuggestuen er den der kommer til at se mest til hende.

Thomas skal lige på arbejde imorgen og så har han også fri til den 4. jan, så det bliver så dejligt med en masse tid sammen. Og tiden kommer garanteret til at flyve afsted, så når vi når den 4. jan mangler vi mere tid fordi vi garanteret ikke føler at vi har nået det vi gerne ville.

AG - dejligt med laaang ferie

Så kommer vi her med vores enebarn og synes det er skøøøønt at holde lang ferie med ungen.. Ha Ha.

Jeg elsker ferie og fridage med Phillip. Håber at jeg også kommer til at elske ferier med Phillip OG den lille ny. Men jeg ved jo ikke hvordan det er. Endnu.

Snart juleferie!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Louise mortil4

sådan har jeg det også, manden er på job indtil onsdag og måske også halvdag torsdag den 24 så ungerne har været afsted i dag og i morgen kommer de også afsted, skal også være alene med alle 4 unger den 28-29-30 og måske halv dag den 31 + at vi skal ha nytår her hjemme så der er lige 1000 ting jeg skal lave mens manden måske er på job også udover at passe ungerne. Ungerne er inde i en periode hvor de bare skal drille hinanden HELE tiden hvis bare det er Lærke ogLiv jeg har hjemme så leger de så fint sammen og er det bare Freja jeg har hjemme hygger vi rigtigt, men de 3 sammen, det giver lige pt kun skrig og skrålSå juleferien starter først her hjemme den 23, også håber jeg at jeg kan distrahere dem med en gang hjemmebag hvor de kan hjælpe til, det giver glade børn, i hvertfald de 3 af dem, så må vi se hva Nanna siger til at få lavet om på sin hverdag.

Anmeld

21. december 2009

Anja

Mie A skriver:

Nej... Sådan har jeg det også!! Lige præcis derfor kommer de alle af sted i vuggestue/børnehave indtil onsdag, da jeg synes det er HÅRDT at have dem hjemme, så længe af gangen. Prøver også at hive en masse aftaler i land... indtil videre har vi aftaler den 23. 24. 25. 26 og selvfølgelig nytårsaften  Håber lidt på at kunne finde nogle (Gerne med børn) Der gider at underholde os en af dagene før nytår.

Men du er helt bestemt ikke alene og selvfølgelig elsker vi dem  Men det gør det ikke mindre hårdt at være mor...

Ungerne og jeg holder også ferie alene de fleste dage mellem jul og nytår.

I er meget velkomne til at komme forbi og lege med os en af dagene

Anmeld

21. december 2009

Lene76

jeg har 2 dage endnu på arb..... men glæder mig til at holde fri med mine unger  tror osse de trænger til at holde ferie ligesom moren så vi rigtig kan sidde lårenen af hinanden og bare hyg og sove længe..... dejligt med børn der nemt sover til kl 10

Men håber da alle jer der syntes at ferien er lang får en go ferie alligevel..... glædelig jul girls

Anmeld

22. december 2009

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

I er velkommen til at kigge her over da vi er også hjemme alle dage undtaget den 30 hvor vi skal til julefrokost.

Men du siger bare til så giver jeg gladeligt et glas cola og noget mad. Tror da godt vores unger kunne lege sammen nogen timer..

Trine det samme gælder dig da hvis du har mod på det. Bare smid jeres unger i bilen og kom jeg skal nok se til resten

COLA??!!
Det skal du ikke sige 2 gange

Ej, det lyder da ski´ hyggeligt. Vil helt vildt gerne være med på lidt event.
Intil videre har jeg kun paner d. 28. såååå.. Det bliver en laaang "ferie" alene med 2 børn

Anmeld

22. december 2009

Muffinmus

Tynen skriver:

COLA??!!
Det skal du ikke sige 2 gange

Ej, det lyder da ski´ hyggeligt. Vil helt vildt gerne være med på lidt event.
Intil videre har jeg kun paner d. 28. såååå.. Det bliver en laaang "ferie" alene med 2 børn

hmm, vi kan da lave en date den...bum bum... den 29??Skal til julefrokost den 25+26 nemlig

Anmeld

22. december 2009

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

hmm, vi kan da lave en date den...bum bum... den 29??Skal til julefrokost den 25+26 nemlig

Jeg skal heller ikke noget den 29

Anmeld

22. december 2009

Hyner

Ja jeg har jo også kun Emma men jo det er en laaang ferie... Så fandens sjovt er det jo heller ikke at rende rundt i den sne med forfrossen fingre og ellers bare være herhjemme fordi bilen ikke kan komme ud...

Henriette -kan sagtens følge dig...

Anmeld

22. december 2009

Tikki

Hmm jeg er vist ikke nået dertil endnu .....men jeg havde vildt ondt af mig selv i går, fordi jeg havde 39 i feber og halsbetændelse...og stod med begge unger hele dagen og aften. Malthe er ved at få tænder, så han sov først kl. 22 under skrig og skrål  Kæft jeg var brugt.

Men ellers er det supernemt at have begge unger hjemme her - de underholder hinanden. Malthe bliver kørt rundt i dukkeklapvognen og Iza putter ham alle steder. Men det kan da godt være de bliver trætte af det med tiden, men så er vi to til at lave et eller andet - heldigvis er manden hjemme mellem jul og nytår. Jeg er heller ikke så god til at underholde, men her er det ofte nok bare at lægge sig på gulvet og være tilgængelig. Så kravler de rundt overalt og Iza putter mig med bamse og dyne. Det er min ynglingsleg, for så kan jeg ligge og flade ud i mens

Anmeld

22. december 2009

Mie A

Macrolf skriver:

Vi mangler også underholdning i nogen af dagene før nytår - I er velkomne her

Jeg var helt sikkert kommet, hvis ikke lige det var for den dumme storebæltsbro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.