eh, er jeg den eneste der synes det er en laaang ferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. december 2009

Muffinmus

Jamen det er ikke fordi jeg ikke elsker mine unger og at være sammen med dem.

Men udsigterne til at sidde på gulvet og lege med dem i 17 dage er abre....ja, lidt uoverskuelig.

Jo, vi har været inde og hygge i byen, leget med sne og lavet konfekt osv..men det er jo kun 3 dage, hvad filan skal jeg dog underholde dem med de næste 14???

Det kunne sikkert virke totalt u-corny når man skriver sådan, men når ens unger KLISTER sig op af en og vil hænge eller legeg hel dagen, ja så er man sgu helt smadret nåtr kl er 17 og dagen er SLET ikke slut endnu.

Nå, men jeg vil forsøge at finde andre ting at underholde 2 stk hængetræer med.

Any ideas??? og nej IKKE randers regnskov, der har vi lige været og gider ikkke åbne dyreparker når det er hundekoldt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

..

Du er bestemt ikke ene om at tænke sådan!! Jeg glæder mig til juleaften men alle de andre dage virker godt nok lange.. Smilla har været i dp idag, havde overvejet at lade hende komme afsted tirsdag og onsdag også bare fordi jeg ikke orker at være pauseklovn i alle de dage men så syntes jeg alligevel det var synd når vi andre 3 nu er hjemme.. Elsker jo også at være sammen med dem begge men kan nu også godt lide at have lidt tid for mig selv

Anmeld

21. december 2009

ivfmarie

argh... så langt havde jeg slet ikke tænkt .

Jeg er bare børnehave-sur over at mine to "fri-dage-for-selv" (mandag og tirsdag) er gået i vasken pga bræksyge.

Men nu kom jeg da lige i tanke om at der stadig er 14 dage tilbage. Uhhh...

Og manden tager sgu på job, så jeg hænger på dem begge to ALENE - gys!

Anmeld

21. december 2009

Mie A

Nej... Sådan har jeg det også!! Lige præcis derfor kommer de alle af sted i vuggestue/børnehave indtil onsdag, da jeg synes det er HÅRDT at have dem hjemme, så længe af gangen. Prøver også at hive en masse aftaler i land... indtil videre har vi aftaler den 23. 24. 25. 26 og selvfølgelig nytårsaften  Håber lidt på at kunne finde nogle (Gerne med børn) Der gider at underholde os en af dagene før nytår.

Men du er helt bestemt ikke alene og selvfølgelig elsker vi dem  Men det gør det ikke mindre hårdt at være mor...

Anmeld

21. december 2009

Tynen

Behøver jeg overhovedet at skrive at jeg er med i klubben?
Det giver vel næsten sig selv

Anmeld

21. december 2009

..

Mie A skriver:

Nej... Sådan har jeg det også!! Lige præcis derfor kommer de alle af sted i vuggestue/børnehave indtil onsdag, da jeg synes det er HÅRDT at have dem hjemme, så længe af gangen. Prøver også at hive en masse aftaler i land... indtil videre har vi aftaler den 23. 24. 25. 26 og selvfølgelig nytårsaften  Håber lidt på at kunne finde nogle (Gerne med børn) Der gider at underholde os en af dagene før nytår.

Men du er helt bestemt ikke alene og selvfølgelig elsker vi dem  Men det gør det ikke mindre hårdt at være mor...

Vi mangler også underholdning i nogen af dagene før nytår - I er velkomne her

Anmeld

21. december 2009

Rasmine

Vi er heldigvis 2 til at styre "da animales..."

Men JO, tiden kan sgu godt blive lang, især når man har så små unger som dig, Maria (og Tryne)

Ingen gode råd herfra, andet end: GODT DET IKKE ER MIG!!!!!!

Anmeld

21. december 2009

Mary

Ååååh jo, og med tanke på at vi kan få en lillesøster når som helst, så fatter jeg ikke vi har givet ungerne fri i så lang tid! Juliane har allerede spurgt sådan ca en million gange om hvornår hun skal i børnehave igen......"Åhh, om 2 uger min skat!!!!!!" Men dagene er da gået fint so far, og så kommer der besøg fredag og Juliane har fødselsdag i næste uge, og så måske en legeaftale hist og her..... Men jo, jeg synes bestemt også det er en lang ferie - heldigvis er farmand også hjemme!

Maria - som glæder sig til at ungerne får 1 ton nyt legetøj at fornøje sig med.....og så leger og underholder de i øvrigt også hinanden en hel del, og det da skønt!

Anmeld

21. december 2009

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

Jamen det er ikke fordi jeg ikke elsker mine unger og at være sammen med dem.

Men udsigterne til at sidde på gulvet og lege med dem i 17 dage er abre....ja, lidt uoverskuelig.

Jo, vi har været inde og hygge i byen, leget med sne og lavet konfekt osv..men det er jo kun 3 dage, hvad filan skal jeg dog underholde dem med de næste 14???

Det kunne sikkert virke totalt u-corny når man skriver sådan, men når ens unger KLISTER sig op af en og vil hænge eller legeg hel dagen, ja så er man sgu helt smadret nåtr kl er 17 og dagen er SLET ikke slut endnu.

Nå, men jeg vil forsøge at finde andre ting at underholde 2 stk hængetræer med.

Any ideas??? og nej IKKE randers regnskov, der har vi lige været og gider ikkke åbne dyreparker når det er hundekoldt.

I er velkommen til at kigge her over da vi er også hjemme alle dage undtaget den 30 hvor vi skal til julefrokost.

Men du siger bare til så giver jeg gladeligt et glas cola og noget mad. Tror da godt vores unger kunne lege sammen nogen timer..

Trine det samme gælder dig da hvis du har mod på det. Bare smid jeres unger i bilen og kom jeg skal nok se til resten

Anmeld

21. december 2009

Marco2

Nej, jeg synes det er superfedt! Jeg holder Emily hjemme disse dage også så vi får så meget tid som muligt sammen. Men jeg har selvfølgelig også kun én. Og hun er såå nem at have med til alt muligt. Så vi hygger maks! Og jeg skal jo først begynde på arbejde igen den 15. februar, så jeg tror ikke at vuggestuen er den der kommer til at se mest til hende.

Thomas skal lige på arbejde imorgen og så har han også fri til den 4. jan, så det bliver så dejligt med en masse tid sammen. Og tiden kommer garanteret til at flyve afsted, så når vi når den 4. jan mangler vi mere tid fordi vi garanteret ikke føler at vi har nået det vi gerne ville.

AG - dejligt med laaang ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.