Nytårsfortsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2009

Louise mortil4

Nadi skriver:

For første gang i mange år har jeg ikke et desideret nytårsfortsæt.

Vægten kan jeg ikke rigtig gøre noget ved før jeg har født, og satser på at amme så jeg kan rasle nogle kg af mig.

Bedre og sunder mad kan jeg først lave når jeg får et nyt køkken, og der er ikke noget man har mere lyst til end at diske op med en lækker tre retters når man har levet med to kogeplader og en mini-ovn i flere måneder.

Vi genbruger vandet fra vore tørretumbler, slukker for strømmen og har sjældent noget til at stå på stand-by. Så milijø-borger er jeg vist i forvejen.

Jo nu har jeg det!!!
Jeg skal vist skære lidt ned i mit forbrug og prøve på kun at købe de mest nødvendige unødvendige ting

hva kan man genbruge vand fra tørretumbleren til??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Nadi

mortil4 skriver:

Vi har kondenstumbler og der står på at man kan genbruge vandet til, f.eks at vande blomster.

Anmeld

21. december 2009

Louise mortil4

Nadi skriver:

Vi har kondenstumbler og der står på at man kan genbruge vandet til, f.eks at vande blomster.

det har vi også, men mine orkideer bliver nok lidt kede hvis jeg skifter deres ragnvand ud med vand fra tørretumbleren, også selv om regnvands tønden lige pt er frosset til, men de skal jo heller ikke vandes igen før en gang i næste uge.

Sys ikke jeg kan finde nogen steder ved vores der står hva man kan bruge vandet til, nitte, vores maskiner må være forældet

Anmeld

21. december 2009

Lise

mortil4 skriver:

At stryge med...

Anmeld

21. december 2009

Lise

Opererer ikke med nytårsfortsætter... Men SKAL dog, når baby er ude af min krop, træne og tabe og blive smækker-lækker!!!  Nu har jeg også alverdens wii-gear herhjemme, og et billigt, men topfunky, motionscenter på arbejde, så der er ingen undskyldning.

Anmeld

21. december 2009

Rasmine

Kaufie skriver:

At være mindre på baby (i arbejdstiden)

At være mere kæreste end kone

Anmeld

21. december 2009

BK

Ud over at få tabt mig de 30 - 35 kg jeg stadig vejer for meget... Ingen ting...

Anmeld

21. december 2009

Stumpen

Her må fortsætterne være at:

-Tabe de sidste (19) kilo...

-Få et job efter barsel... 

Anmeld

21. december 2009

..

- at finde et job hvor jeg kan have 30 timer og børnevenlige tider..

- at tabe 30 kg

- at være en bedre kone/kæreste (være lidt bedre til at gi ham lidt af det frække )

- at blive mere Ole Henriksen-overskuds-agtig og altid se på det posetive i livet

Håber det lykkedes..

Anmeld

21. december 2009

Kristina V

Tjaaa.... Har ikke sådan tænkt over nytårs fortsæt, men nok mere hva jeg vil bruge min tid på før, under og efter min barsel.

-Har meddelt bossen om at jeg max vil have 30 timer i ugen- og den er blevet accepteret

-Vil bruge mine ben til lide mere fornuftigt end at køre bil  som at gå ned og hende Line når hun starter i børnehave her i Lunderskov

-Lave en masse sjove og hyggelige ting med lille mand og line, når dette nu nok er den sidste barsel

Kan sikkert finde mange flere ting, men man skal vel starte et sted

-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.