Nytårsfortsæt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. december 2009

Rasmine

1. At stå 5 min. FØR op om morgenen
  2. At blive en bedre "miljø-borger"= at blive bedre til at sortere affald, vaske ved lavere temperaturer (OSV.) og blive bedre generelt til at bo et "lånt sted"
  3. Og så selvfølgelig alle de gængse: stoppe med at ryge, tabe mig osv.!

Kom med Jeres nytårsfortsæt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Kaufie

At være mindre på baby (i arbejdstiden)

At være mere kæreste end kone

Anmeld

21. december 2009

Anja

1. Tabe de ekstra kg   - ja, den er jo gængs
  2. Sætte mere pris på tiden med mine børn og min mand

Anmeld

21. december 2009

Tikki

1. At være lidt mere fremme i skoen, når det gælder parforholdet

2. At gå til tandlæge....er hunderæd - vil hellere føde 17 børn end at gå til tandlæge. UF UF UF

Anmeld

21. december 2009

Joan ( Smallie )

Åhh ved ikke syntes ikke jeg har nogen og dem jeg havde gjode jeg i nov. Og de var

1 Starte til tandlæge og få lavet det der skulle laves, og holde det ved lige. Og MEGA bange for tandlæger.

2 holdt op med at ryge og har ikke rørt en smøg i 8 uger nu så regner med det holder 

Så syntes faktisk jeg har gjort mit i år

Anmeld

21. december 2009

ivfmarie

At holde fast i min sunde livsstil - så bliver der automatisk masser af overskud til alt det andet!

Anmeld

21. december 2009

Louise mortil4

er sgu lidt gået fra de der nytårs fortsæt, får alligevel ikke overholdt dem, yeps jeg har rygrad som en regnorm.

Skulle jeg dog alligevel våge mig ud i sådan noget må det blive at jeg ikke skal være gravid til næste år (første gang i 4 år), det er nemt at holde, har lige fået resultatet af mandens prøve og der er 100% ingen svømmere i den mere, hverken levende eller døde.

Anmeld

21. december 2009

ka li ja

mit, må være at prøve at få et bedre forhold til idiot faren... (selvom det bliver meget svært)

og så bare prøve at blive i bedre humør, og finde mere overskud til mine børn

Anmeld

21. december 2009

Nadi

For første gang i mange år har jeg ikke et desideret nytårsfortsæt.

Vægten kan jeg ikke rigtig gøre noget ved før jeg har født, og satser på at amme så jeg kan rasle nogle kg af mig.

Bedre og sunder mad kan jeg først lave når jeg får et nyt køkken, og der er ikke noget man har mere lyst til end at diske op med en lækker tre retters når man har levet med to kogeplader og en mini-ovn i flere måneder.

Vi genbruger vandet fra vore tørretumbler, slukker for strømmen og har sjældent noget til at stå på stand-by. Så milijø-borger er jeg vist i forvejen.

Jo nu har jeg det!!!
Jeg skal vist skære lidt ned i mit forbrug og prøve på kun at købe de mest nødvendige unødvendige ting

Anmeld

21. december 2009

Hyner

Tja, Holde mit rygestop

Være mere overskudsagtig

finde nyt arbejde med mindre end 40 km kørsel til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.