Malou's "rigtige" far ringede :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Malou's mor skriver:

nej det ku godt være.. Ja vil jeg også, det blir super skønt at holde jul med dem jeg elsker mest

jaa, men man kan jo ikke rigtig lade være med at tænke på det, da det jo er en MEGET stor ting han ringer og siger... men vil prøve ikke at tænke så meget over det i den sødde juletid og så se om han kontakter mig eller hvad der sker..

og god jul .. hoho

Ved godt hvordan du har det.
Jeg er alene med min datter, og heldigvis er alt kontakt mellem mig og hendes bio far slettet efter han blev hentet i retten af politiet. Men da jeg så fik at vide at han havde anerkendt at alt hvad jeg havde sagt i retten passede, men han havde fået lov at få taget blodprøver ramlede hele min verden sammen.

Så tror jeg ved rigtig godt hvordan du har det. Og det er IKKE sjovt..
Men krydser alt hvad jeg har for dig
Man ka' sq ikk altid være lige heldige med de mænd!

Og jo tak. Go' jul til dig/ jer ogs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Astrids-mor skriver:

Ved godt hvordan du har det.
Jeg er alene med min datter, og heldigvis er alt kontakt mellem mig og hendes bio far slettet efter han blev hentet i retten af politiet. Men da jeg så fik at vide at han havde anerkendt at alt hvad jeg havde sagt i retten passede, men han havde fået lov at få taget blodprøver ramlede hele min verden sammen.

Så tror jeg ved rigtig godt hvordan du har det. Og det er IKKE sjovt..
Men krydser alt hvad jeg har for dig
Man ka' sq ikk altid være lige heldige med de mænd!

Og jo tak. Go' jul til dig/ jer ogs

Tak

ihh det kan jeg da godt forstå det er da heller ikke spor sjovt.. han lyder da også bare som en kegle altså :/

nej ikke spor, men man kan jo håbe som sagt før det var en trussel eller hvad man siger...

taaak nej det kan man sgu ikke,.. heldigvis har jeg Mathias ..

knusser

Anmeld

25. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

En lille opdatering:

Malou's rigtig far har ringet her for lidt siden, og sagt at han ikke ville se malou alligevel,  han ikke kunne overskue det !!!! og mathias ville være en bedre far...

Jaaa det jo så flot han har gjort mig så ked af det og urolig for hvad der ville ske, uden nogen nytte...  er så sur, selvom det jo er en delvis god nyhed...

Anmeld

27. december 2009

Pige2009

Tillykke Dejligt for jer. Ønsker jer et rigtig godt nytår

Knus Linda

Anmeld

27. december 2009

Pige2009

Astrids-mor skriver:

Men da jeg så fik at vide at han havde anerkendt at alt hvad jeg havde sagt i retten passede, men han havde fået lov at få taget blodprøver ramlede hele min verden sammen.

Louise.... hvad mener du her?

Anmeld

27. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Linda2009 skriver:

Tillykke Dejligt for jer. Ønsker jer et rigtig godt nytår

Knus Linda

Tak Linda ja det er rigtig godt..

og rigtig mange gange ilm til dig og prinsessen

knus cille

Anmeld

27. december 2009

bedsted

han får nok lov til at se hende men det er timer vi taler om for hun er så lille,

sig til ham vil han se hende må han gå i statsforvalgningen og søge samvær med hende.

jeg ved hvordan det er har prøvet det selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.