Ja som overskriften siger, ringede Malou's "rigtige" far. og gjorde krav på at se Malou. Jeg vidste ærgelitalt ikke hvad jeg skulle sige. For det første har hendes far ikke vist interesse siden uge 4 ca. der smuttede han og sagde han ikke ville havde noget med mig eller hende at gøre. og har så ikke snakket med ham, lige indtil Malou blev født, der ringede jeg self og sagde han havde fået en lille pige, men han sagde bare tillykke og sagde at han stadig ikke havde interesse, jeg sagde at det regnede jeg heller ikke med, men han self skulle vide det..
Jeg har så imellem tiden fået en fantastisk kæreste, der har været der 120% lige siden han kom ind i mit liv, og vi betragter også Mathias (som han hedder) som Malous far. meen så ringede han så her for lidt siden, og sagde at han havde skiftet mening, at han ville se hende og hvis jeg ikke gav ham lov, ville han gøre krav på det!!!!
Jeg sagde at jeg ikke syntes det var en god ide, altså ved godt at han har krav på det, men han skifter mening som vinden blæser, og tror ikke jeg kan regne med ham, vi har jo ikke haft kontakt hele graviditeten, og sidste torsdags havde han inegn interesse. han blev rasende, da jeg prøvede at forklare ham det og sagde han ville gå rettens vej..
Jeg har tudbrølede lige siden, for kan bare ikke overskue mere, nu er vi lige ved bare at få lidt ro på, selvom vi stadig er til kontrol på hospitalet.
hvad skal jeg gøre ?? puha er bare så forvirret.. 
Anmeld