Malou's "rigtige" far ringede :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.566 visninger
36 svar
0 synes godt om
20. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Ja som overskriften siger, ringede Malou's "rigtige" far. og gjorde krav på at se Malou. Jeg vidste ærgelitalt ikke hvad jeg skulle sige. For det første har hendes far ikke vist interesse siden uge 4 ca. der smuttede han og sagde han ikke ville havde noget med mig eller hende at gøre. og har så ikke snakket med ham, lige indtil Malou blev født, der ringede jeg self og sagde han havde fået en lille pige, men han sagde bare tillykke og sagde at han stadig ikke havde interesse, jeg sagde at det regnede jeg heller ikke med, men han self skulle vide det..

Jeg har så imellem tiden fået en fantastisk kæreste, der har været der 120% lige siden han kom ind i mit liv, og vi betragter også Mathias (som han hedder) som Malous far. meen så ringede han så her for lidt siden, og sagde at han havde skiftet mening, at han ville se hende og hvis jeg ikke gav ham lov, ville han gøre krav på det!!!!

Jeg sagde at jeg ikke syntes det var en god ide, altså ved godt at han har krav på det, men han skifter mening som vinden blæser, og tror ikke jeg kan regne med ham, vi har jo ikke haft kontakt hele graviditeten, og sidste torsdags havde han inegn interesse. han blev rasende, da jeg prøvede at forklare ham det og sagde han ville gå rettens vej..

Jeg har tudbrølede lige siden, for kan bare ikke overskue mere, nu er vi lige ved bare at få lidt ro på, selvom vi stadig er til kontrol på hospitalet.

hvad skal jeg gøre ?? puha er bare så forvirret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2009

frk Jensen

Hej med dig...

Jeg tænker lidt, hvad med at køre sagen gennem statsamtet nu når hun er så lille? Han kan jo åbenlyst ikke finde ud af hvad han vil og ikke vil..

Min søns far har ikke set ham i snart 8 mdr da jeg har nægtet at han skal komme rendende her i tide og utide...

Knus

Anmeld

20. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

BetinaMørk skriver:

Hej med dig...

Jeg tænker lidt, hvad med at køre sagen gennem statsamtet nu når hun er så lille? Han kan jo åbenlyst ikke finde ud af hvad han vil og ikke vil..

Min søns far har ikke set ham i snart 8 mdr da jeg har nægtet at han skal komme rendende her i tide og utide...

Knus

hej

ja, men er bare bange for han får lov at se hende, da han jo er biologisk far, ved ikke helt hvordan systemet fungere, så ved ikke om jeg ville havde den på min side 100%..

men syntes også bare jeg har så meget, min datter er fortidlig født og derfor til mange tjeks på hospitalet, så der er meget om ørene .

Men det kunne godt være man måske skulle køre den hele vejen.

knus

Anmeld

20. december 2009

frk Jensen

Malou'smor skriver:

hej

ja, men er bare bange for han får lov at se hende, da han jo er biologisk far, ved ikke helt hvordan systemet fungere, så ved ikke om jeg ville havde den på min side 100%..

men syntes også bare jeg har så meget, min datter er fortidlig født og derfor til mange tjeks på hospitalet, så der er meget om ørene .

knus

Han har ret til at se hende, nu når han er den biologiske far.. Men de tager højde for at hun er så lille som hun er. Det vil højst sansynligt blive overvåget samkvem, men det hele afhænger også af om i kan snakke sammen. Ellers er statsforvaltningen en super god kommunikations mellem mand
Pas ved ikke lige hvad jeg ellers skulle kalde dem.

Jeg har forlangt overvåget samkvem da min søn var 6 mdr på det tidspunkt hans far skred, nu er han snart 14 mdr og de to har ikke set skyggen af hinanden da vi overhovedet ikke kan snakke sammen.

Det taget laaang tid når tingene køre gennem statsforvaltningen..

Knus

Anmeld

20. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

BetinaMørk skriver:

Han har ret til at se hende, nu når han er den biologiske far.. Men de tager højde for at hun er så lille som hun er. Det vil højst sansynligt blive overvåget samkvem, men det hele afhænger også af om i kan snakke sammen. Ellers er statsforvaltningen en super god kommunikations mellem mand
Pas ved ikke lige hvad jeg ellers skulle kalde dem.

Jeg har forlangt overvåget samkvem da min søn var 6 mdr på det tidspunkt hans far skred, nu er han snart 14 mdr og de to har ikke set skyggen af hinanden da vi overhovedet ikke kan snakke sammen.

Det taget laaang tid når tingene køre gennem statsforvaltningen..

Knus

Ja han har self ret til at se hende, men tror bare han lader os i stikken igen. jamen det ville jo også være ok hvis det var overvåget , nej det er vi ikke helt vildt gode til , da han hurtig fare op. så det ikke den bedste komunikation vi har, men har jo ikke snakket med ham i 100år, så det er lidt svært..

ja kunne jeg godt tænke mig heh

Anmeld

21. december 2009

eliasogmor

Malou'smor skriver:

hej

knus

hej...

min søn ser heller ikke sin far, men tidligere ønskede jeg at min søn kendte sin far..kender ikke din sitaution, men hvorfor må dit barns far ikke se sin datter....? jeg kan forstå, at jeres liv bare kører nu, med den "nye" far, men kan ikke forstå hvorfor du ikke vil lade den bio far se sin datter vil så også sige at hvis Elias far i dag ringede og sagde at han ville have sin søn hver  anden weekend, så måtte han gå i statsamtet, elias er i dag næsten 2 så..men sitautionen er ikke optimal..og gruer for den dag Elias kommer og spørger mig hvorfor han ikke kender sin far... Mener bare, tænk over det... Selvfølgelig skal bio far være stabil og overholde sine aftaler osv, men der er jo hans datter..og det er da pisse træls når du nu har fundet en ny far der bare er super...men tænk nu på din datter... jule knus fra louise

Anmeld

21. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

eliasogmor skriver:

hej...

min søn ser heller ikke sin far, men tidligere ønskede jeg at min søn kendte sin far..kender ikke din sitaution, men hvorfor må dit barns far ikke se sin datter....? jeg kan forstå, at jeres liv bare kører nu, med den "nye" far, men kan ikke forstå hvorfor du ikke vil lade den bio far se sin datter vil så også sige at hvis Elias far i dag ringede og sagde at han ville have sin søn hver  anden weekend, så måtte han gå i statsamtet, elias er i dag næsten 2 så..men sitautionen er ikke optimal..og gruer for den dag Elias kommer og spørger mig hvorfor han ikke kender sin far... Mener bare, tænk over det... Selvfølgelig skal bio far være stabil og overholde sine aftaler osv, men der er jo hans datter..og det er da pisse træls når du nu har fundet en ny far der bare er super...men tænk nu på din datter... jule knus fra louise

hej Louise.

Jamen altså grunden til jeg ikke er meget for han skal se sin datter, er han har svigtet mig så meget, og erbange for han gør det samme med Malou. så nærmest lige meget hvad han siger, tror jeg ikke jeg vil tro ham. men det skal self ikke holde ham fra at se hans datter, har lige fået sovet lidt på det, og vil ringe og sige, han kan komme forbi senere idag og bare se hende, og så må vi lige tage en snak.

ja det er meget træls da han jo sagde da hun blev født at han intet vil havde med hende at gøre, og det er altså kun noget over en uge siden.... ja og plus jeg ser Mathias som malou's far, men må se hvad han siger idag..

Knus cille

Anmeld

21. december 2009

4xGreve

jeg ved ingen ting om dette enme men håber da på en opdate...

Jeg har selv en FTF pige og en ting jeg ved om FTF er at de har behov for stabilitet, du kan evt. få en læges samtykke på det (nu ved jeg self. ikke hvor meegt FTF hun er)...

Hvis han skal være der så skal han også være der, det dur ikke at han rander ind og ud som det passer ham og her tænker jeg kun på den lille pige...

Knus Stina

Anmeld

21. december 2009

LotteN

Er sandelig godt nok ked af og høre om din situation, og så lige her op til jul...

Nu ved jeg ikke hvordan det er med så små børn, men min kusine har samme problemer med faderen til sin søn. Han er ikke stabil overhovedet , men ligemeget hvor mange gange de er i statsamtet, holder  de fast på drengen skal se sin far, da han jo er biologisk og derfor vigtigt de ses - og jeg finder det bare så meget til grin, for han er der aldrig og drengen ved dårligt det er hans far.... jeg forstår simpelthen ikke systemet..

men håber sandelig i finder en løsning... Men jeg tror måske hvis jeg var dig ville jeg give ham en chancen, se om han holder det og første gang han ikke gør, så må der være konsikvenser (statsamtet) - hvis det kan lade sig gøre er det jo kun godt hun kender til sin biologiske far (hvis man selvfølgelig kan regne med ham)

ellers vil jeg da ønske jer en rigtig god jul oven på denne øv-situation 

Anmeld

21. december 2009

Corn

Hvad med at invitere ham forbi til kaffe, og så se om han overholder en række af de aftaler...

Der er ventetid i statsforvaltningen, så på den måde har du vist din velvilje, og så står du ret godt, hvis han så ikke har overholdt jeres aftaler, når I kommer til statsforvaltningen.

Self. skal han ikke have hende alene endnu. Hun kender ham ikke, og derfor er hjemlige omgivelser godt for hende, når sådan en "ny person" skal ind i hendes liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.